
Dober glas seže v deveto vas. (Vir: ehow.com)
Ker je napake podjetja na spletu skoraj nemogoče skriti je pomembno, da je podjetje pripravljeno priznati svoje spodrsljaje in z drugimi deliti, kaj se je iz njih naučilo.
Če želite prek spleta izboljšali svoj ugled sledite naslednjim korakom, ki jih za izboljšanje odnosov s strankami uporablja tudi Netbiz:
Poslušajte. S pomočjo spletnih orodij kot so Google Alerts (zelo koristno orodje), TweetBeep in Trackur spremljajte razprave o vašem podjetju, ki se širijo prek blogov, forumov in socialnih mrež, škodilo pa ne bo niti če ustvarite račune na socialnih mrežah kot so Twitter, Facebook in LinkedIn.
Sodelujte. Če opazite, da se o vas po spletu širijo negativne govorice, pristopite in vprašajte kako lahko popravite nezadovoljstvo strank. Poleg tega se pozanimajte pri upravljalcih spletnih strani, kaj potrošnike na spletu najbolj zanima.
Ustvarite skupnost. Tako bodo potrošniki bolje spoznali vaše podjetje in na temu namenjenem kotičku izrazili svoje pozitivne ali negativne izkušnje z vami. To lahko storite na primer na Facebooku, kjer ima naš Zavod stran za oboževalce.
Ustvarjajte blog. Na njem lahko objavljate strokovne članke in uporabne informacije povezane z vašim področjem delovanja, spodbudite razprave o zadovoljstvu in potrebah vaših strank, seznanite bralce s področji vašega delovanja kot so sponzorstva, dobrodelnost, tekmovanja, ali organizirate nagradni natečaj. Hkrati boste s tem pripomogli tudi k optimizaciji vaših spletnih strani.
Omogočite torej potrošnikom, da vas bolje spoznajo, pri tem pa se ne pozabite zabavati, saj bodo tako tudi odnosi v podjetju in s strankami bolj sproščeni.
Vir: SmallBizBee