
Etsy dobiva nove konkurenco (Vir slike: Etsy).
Ko je Etsy predstavil svoje prvo letošnje poročilo, je bilo očitno, da je izguba precejšnja. Samo v prvem četrtletju je znašala 36,5 milijonov dolarjev. Razlog naj bi tičal v prestrukturiranju podjetja in neugodnih tečajih na borzi. Se vam zdi izguba manjha? Lanska je znašala »le« 463 tisoč dolarjev.
Etsy dobiva novega konkurenta
Veliko težavo za Etsy predstavlja tudi Amazon, ki naj bi njegove top prodajalce konktatiral kar prek družbenih omrežjih ali elektronske pošte in jih privabljal na svojo stran, dodeljeno obrtnikom, podobno Etsyju. Mediji poročajo, da se bo imenovala Amazon Handmade.
Lani z 1,4 milijone aktivnimi prodajalci
Da je Etsy vsekakor zlata jama obrtnikov, priča podatek iz lanskega leta: takrat so samo na tej spletni trgovini našteli več kot 1,4 milijona aktivnih prodajalcev, medtem ko je njihove produkte kupilo več kot 20,8 milijonov kupcev. In Amazon? Velikan ima okoli 278 milijonov aktiviranih računov.
»Etsy je skupnost, zato ni bojazni«
Handmade za zdaj ostaja še malce skrivnosten projekt, saj ni znano v kakšni meri oziroma kdaj bo zaživel. Da je Amazon očitno uperjen v Etsyjevo gonilno silo, ni težko ugotoviti. Pa bo Amazonu podvig tudi uspel? Marsikdo je skeptičen. Nekateri menijo, da je Etsy vendarle skupnost, ne le trgovina, zato bo večina ostala lojalna in Amazonove ponudbe ne bo sprejela. A ob koncu dneva štejeta žal le priložnost za zaslužek in zaslužek, zato bo odvisno predvsem, kaj jim bo Amazon ponudil in koliko si bo Etsy »prizadeval«, da obdrži svojo skupnost.
Etsy ubija svoje prodajalce kar sam
Konkurenco ustvarjajo tudi prodajalci s ponaredki, ki podobne produkte ponudijo po nižjah cenah. To med drugim podpira tudi Etsy, ki je svoja vrata na široko odprl ponudnikom cenenega blaga, ki prihajajo iz Indije in Kitajske. Prav zato se tisti »pravi« rokodelci in obrtniki preusmerjajo na druge platforme, med njimi je tudi Shopify.