
Kaj imajo skupnega vaša kariera in socialna omrežja? (Vir slike: sxc.hu)
Delodajalci se pri izbiri kandidatov že nekaj časa ne opirajo zgolj na predloženo gradivo (življenjepis, priporočila, itd.), vedno bolj pomembno je, kakšne sledi posameznik pušča na spletu. V kolikor trdite, da ste dober ekipni igralec in uživate v timskem delu, potem naj to pokaže tudi vaš Facebook profil (naj se vidi, da uživate v timskih športih kot so košarka in nogomet in ne, da ste privrženec maratona).
Ustvarite si svoj profesionalni jaz na spletu
Zavedati se morate, da na spletu ni zasebnih kotičkov in stvari, ki jih objavljate so lahko vidne širši množici ljudi, kot bi si morda želeli. Začnite uporabljati socialna omrežja tudi za poslovne namene in ne zgolj za osebno življenje. Socialna omrežja si lahko razdelite glede na to, kako jih boste uporabljali, na primer: Twitter in LinkedIn za poslovno komuniciranje in Facebook za osebno. Ko ustvarjate profile in objavljate je pomembno, da razmišljate o tem, kaj bo nekdo videl, ko vas bo poiskal na posameznem socialnem omrežju.
Za pomoč pri gradnji kariere so socialna omrežja dobra za:
- Grajenje lastne blagovne znamke. Socialna omrežja vam ponudijo dobro oglaševanje samega sebe svojim sodelavcem in kolegom iz stroke.
- Dokaz, da obvladate digitalni svet. S tem, ko ste prisotni na različnih socialnih omrežjih bodočemu delodajalcu pokažete, da sledite digitalnim trendom in jih znate uporabljati – to še posebno velja za starejše, saj so delodajalci velikokrat skeptični glede znanja uporabe spleta in socialnih omrežij.
- Naučite se nekaj novega. Z objavljanjem komentarjev in posredovanjem različnih vsebin ste vpleteni v pogovor in mrežo ljudi od katerih se lahko marsikaj tudi naučite in ste na tekočem z novostmi.
Kako ustvariti profesionalni profil
Enkrat, ko se odločite biti prisotni tudi profesionalno, sledite trem preprostim korakom:
- izberite socialna omrežja, kjer boste prisotni
- ustvarite si osebnost (vašo sliko, izkušnje, znanja, itd.)
- ustvarite vsebino, ki bo aktualna in zanimiva ter jo bodo ljudje želeli posredovati
Vir: blogs.hbr.org