Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Najbrž ste že spisali poslovni načrt, ki vsebuje vaše poslovne cilje, finančne podatke, vpogled v trg in podobno. Toda ali je vaš poslovni načrt res tako uporaben, kot bi si želeli? Ali zares deluje kot zemljevid, ki vas bo vodil po pravi poti do želenega uspeha?
Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu? (Vir slike: sxc.hu)

Da bi uspešno dopolnili poslovni načrt, morate napisati tudi kratek, a jedrnat strateški načrt. Ta vam bo služil kot zemljevid, ki vas bo usmerjal pri poslovanju podjetja in vam pomagal, da pravočasno odkrijete morebitne pomanjkljivosti.

V tem dokumentu, ki naj ne bo daljši od ene strani, opredelite glavne cilje in prioritete podjetja, nato pa poskrbite, da boste tem ciljem zares sledili. Razmisliti morate o obdobju od enega tedna do enega, dveh, petih, ali celo desetih let! Govorimo torej tako o kratkoročnih, kot tudi dolgoročnih ciljih.

S kratkim, a jedrnatim strateškim načrtom boste uspešno dopolnili poslovni načrt.

Delo pa s tem še ne bo končano. Kot ste najbrž že opazili, se trg spreminja takorekoč vsakodnevno. Spremembe na trgu prinašajo tudi spremembe v konkurenci, gospodarstvu in delovni sili, zato se bodo posledično tudi vaši cilji najverjetneje sčasoma spremenili. Tisti dolgoročni najbrž nekoliko manj pogosto kot kratkoročni. Zato bo vaš strateški in poslovni načrt potrebno redno posodabljati.

V kratkem strateškem načrtu morate razmisliti tudi o ključnih korakih, ki vas bodo pripeljali do uresničitve cilja, hkrati pa upoštevati dosedanji napredek. Tako boste lahko ugotovili, kaj vašemu poslovanju škodi ali ga spodbuja. Če boste videli, da ste na pravi poti, boste še toliko bolj motivirani, če pa ste zašli s poti, lahko še vse popravite, saj ste napako zahvaljujoč strateškemu načrtu opazili pravočasno!

Svetujemo tudi branje članka Poslovni načrt in Kako napisati poslovni načrt!

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje