Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Najbrž ste že spisali poslovni načrt, ki vsebuje vaše poslovne cilje, finančne podatke, vpogled v trg in podobno. Toda ali je vaš poslovni načrt res tako uporaben, kot bi si želeli? Ali zares deluje kot zemljevid, ki vas bo vodil po pravi poti do želenega uspeha?
Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu? (Vir slike: sxc.hu)

Da bi uspešno dopolnili poslovni načrt, morate napisati tudi kratek, a jedrnat strateški načrt. Ta vam bo služil kot zemljevid, ki vas bo usmerjal pri poslovanju podjetja in vam pomagal, da pravočasno odkrijete morebitne pomanjkljivosti.

V tem dokumentu, ki naj ne bo daljši od ene strani, opredelite glavne cilje in prioritete podjetja, nato pa poskrbite, da boste tem ciljem zares sledili. Razmisliti morate o obdobju od enega tedna do enega, dveh, petih, ali celo desetih let! Govorimo torej tako o kratkoročnih, kot tudi dolgoročnih ciljih.

S kratkim, a jedrnatim strateškim načrtom boste uspešno dopolnili poslovni načrt.

Delo pa s tem še ne bo končano. Kot ste najbrž že opazili, se trg spreminja takorekoč vsakodnevno. Spremembe na trgu prinašajo tudi spremembe v konkurenci, gospodarstvu in delovni sili, zato se bodo posledično tudi vaši cilji najverjetneje sčasoma spremenili. Tisti dolgoročni najbrž nekoliko manj pogosto kot kratkoročni. Zato bo vaš strateški in poslovni načrt potrebno redno posodabljati.

V kratkem strateškem načrtu morate razmisliti tudi o ključnih korakih, ki vas bodo pripeljali do uresničitve cilja, hkrati pa upoštevati dosedanji napredek. Tako boste lahko ugotovili, kaj vašemu poslovanju škodi ali ga spodbuja. Če boste videli, da ste na pravi poti, boste še toliko bolj motivirani, če pa ste zašli s poti, lahko še vse popravite, saj ste napako zahvaljujoč strateškemu načrtu opazili pravočasno!

Svetujemo tudi branje članka Poslovni načrt in Kako napisati poslovni načrt!

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje