Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Najbrž ste že spisali poslovni načrt, ki vsebuje vaše poslovne cilje, finančne podatke, vpogled v trg in podobno. Toda ali je vaš poslovni načrt res tako uporaben, kot bi si želeli? Ali zares deluje kot zemljevid, ki vas bo vodil po pravi poti do želenega uspeha?
Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu? (Vir slike: sxc.hu)

Da bi uspešno dopolnili poslovni načrt, morate napisati tudi kratek, a jedrnat strateški načrt. Ta vam bo služil kot zemljevid, ki vas bo usmerjal pri poslovanju podjetja in vam pomagal, da pravočasno odkrijete morebitne pomanjkljivosti.

V tem dokumentu, ki naj ne bo daljši od ene strani, opredelite glavne cilje in prioritete podjetja, nato pa poskrbite, da boste tem ciljem zares sledili. Razmisliti morate o obdobju od enega tedna do enega, dveh, petih, ali celo desetih let! Govorimo torej tako o kratkoročnih, kot tudi dolgoročnih ciljih.

S kratkim, a jedrnatim strateškim načrtom boste uspešno dopolnili poslovni načrt.

Delo pa s tem še ne bo končano. Kot ste najbrž že opazili, se trg spreminja takorekoč vsakodnevno. Spremembe na trgu prinašajo tudi spremembe v konkurenci, gospodarstvu in delovni sili, zato se bodo posledično tudi vaši cilji najverjetneje sčasoma spremenili. Tisti dolgoročni najbrž nekoliko manj pogosto kot kratkoročni. Zato bo vaš strateški in poslovni načrt potrebno redno posodabljati.

V kratkem strateškem načrtu morate razmisliti tudi o ključnih korakih, ki vas bodo pripeljali do uresničitve cilja, hkrati pa upoštevati dosedanji napredek. Tako boste lahko ugotovili, kaj vašemu poslovanju škodi ali ga spodbuja. Če boste videli, da ste na pravi poti, boste še toliko bolj motivirani, če pa ste zašli s poti, lahko še vse popravite, saj ste napako zahvaljujoč strateškemu načrtu opazili pravočasno!

Svetujemo tudi branje članka Poslovni načrt in Kako napisati poslovni načrt!

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje