Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Pomanjkanje denarnih sredstev je ena največjih težav, s katero se soočajo startup podjetniki. Mnogi izmed njih se zato odločijo, da bodo svojo srečo preizkusili pri investitorjih tveganega kapitala, kar pomeni, da bodo morali najprej pripraviti odlično predstavitev oziroma "pitch".
Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji? (Vir slike: Freeimages.com)

Marsikaterega podjetnika pomanjkanje denarnih sredstev privede do tega, da se odloči za “pitch” oziroma predstavitev pred investitorji tveganega kapitala. S tem si ne omogoči le možnosti za pridobitev potrebnega denarja za nadaljnjo rast in razvoj podjetja, temveč si ustvari tudi številna nova poznanstva z izkušenimi podjetniki in investitorji.

Da bi se investitor odločil za vložitev sredstev v mlado podjetje, mora podjetnik pri predstavitvi opraviti izjemno delo. Investitorji so namreč zelo previdni, ko je govora o vlaganju njihovega denarja, in se odločijo le za podjetja, ki imajo velik potencial za uspeh. 

Odlična pripravljenost je predpogoj za dober “pitch”

Preden se lotite predstavitve, je dobro, da si pripravite ves potreben material, ki bi vam med nastopom lahko prišel prav: natisnite letake z osnovnimi informacijami o vašem podjetju in glavnih dejavnostih, pripravite poslovni načrt, spišite kratke opise članov ekipe, ustvarite lep grafičen prikaz podatkov o prihodkih in izdatkih in podobno.

Bodite dobro pripravljeni, ko nastopi čas za “pitch”. Najbolje je, da začnete s sistematičnim pregledom poslovanja vašega podjetja. Investitorje boste k podpori vašega projekta najlažje pripravili tako, da jim v najkrajšem možnem času pojasnite najpomembnejše vidike vašega podjetja.

To pomeni, da morate v predstavitev vključiti naslednja področja: 

  • osnovne informacije o vašem produktu/storitvi, za kar ne smete porabiti več kot dva stavka;
  • glavne lastnosti vašega produkta/storitve;
  • prednosti, ki jih bodo uporabniki vašega produkta/storitve uživali;
  • vizualni izgled produkta/storitve, ki ga lahko predstavite v obliki letakov, PPT predstavitve ali delujočega prototipa, če je ta že izdelan;
  • vaše zamisli glede tega, kako naj bi vaše partnerstvo z investitorjem potekalo;
  • partnerska podjetja, s katerimi sodelujete;
  • podatke o prodaji, v kolikor ta že poteka;
  • načrte za prihodnost.

Pomembno je, da se pripravite tudi na številna vprašanja investitorja, ki bodo sledila. Tudi odgovarjanje na vprašanja je namreč del predstavitve in vaši odgovori bodo budno opazovani in ocenjevani. V kolikor imate vprašanja za investitorja, naj ta na vrsto pridejo na koncu. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

12.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje