Kako biti dober spletni PR-ovec za svoje podjetje

Spletni PR za vaše podjetje (slika: sxc.hu).

Kako biti dober spletni PR-ovec za svoje podjetje

Ustanovili ste podjetje, sedaj pa ste se znašli pred oviro in se sprašujete: "Kako naj ljudem povem za svoje proizvode oz. storitve?" Največkrat zmanjka denarja za najem agencije za odnose z javnostmi (v nadaljevanju PR agencija), zato se je potrebno lotiti vseh poznanstev in razširiti novico o vašem podjetju prav vsem, ki jih poznate.
Kako biti dober spletni PR-ovec za svoje podjetje

Spletni PR za vaše podjetje (slika: sxc.hu).

Osebna poznanstva največkrat niso dovolj, zato vam v nadaljevanju predstavljamo, kako z nekaj vloženega truda in malo finančnega vložka izpostavite vaše podjetje na spletu.

Mediji
Blogerji in novinarji so vedno na preži za zanimivimi novicami. Dodajte jih v seznam kontaktov, ki poročajo o področju, s katerim se ukvarja vaše podjetje, in jih občasno seznanjajte z novostmi in zanimivostmi.

Blog in komentarji

Ni dovolj, da imate na spletnem mestu podjetja zgolj stran „O podjetju”. Začnite pisati blog, na katerem bodo uporabne in zanimive informacije z vašega področja. Zavedati se morate, da uporabniki spleta brskajo po splošnih informacijah. Če se npr. ukvarjate z vodoinštalaterstvom, je pametno v blogu pisati o tem, kako se popravi cev, ki pušča, saj bodo uporabniki med brskanjem po spletu iskali takšne informacije in ne zgolj vodoinštalaterstvo.

Prav tako je pomembno, da komentirate strokovne članke in bloge, saj boste na ta način vzbudili pozornost v panogi in si s časom ustvarili dobro ime.

Sporočila za javnost

Ena izmed možnosti, kako javnost opozoriti na vaše podjetje je, da najamete strokovno pomoč pri PR agenciji. V ZDA nizko cenovne PR agencije postajajo vse bolj razširjene.

Prispevajte k ustrezni publikaciji

V kolikor vaš blog ni najbolj obiskan in posledično ne dviguje vaše prodaje, razmislite o pisanju novic in člankov za druge publikacije. Kontaktirajte urednika spletnega časopisa, ki piše o temah z vašega področja, in mu na kratko predstavite vaš članek. Vendar pozor! Članek nikakor ne sme biti oglas za vaše podjetje – vsebuje naj nasvete, sveže ideje in novosti na določenem področju. V zameno za članek prosite urednika za promocijski podpis avtorja (angl. byline), ki naj bo povezan s spletno stranjo vašega podjetja.

Domišljija ne pozna meja

Zgoraj je opisanih zgolj nekaj idej, kako lahko promovirate vaše podjetje na spletu za zelo malo denarja oz. zastonj. Vsekakor pa lahko z malo domišljije odkrijete svoj kanal – splet ponuja neskončno možnosti.

Vir: Silverman, Matt. HOW TO: Earn Some Inexpensive Online Exposure for Your Small Business. Mashable.com, 15.10.2010

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki