
Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).
Pridobiti nove stranke
Sprva morajo stranke spoznati vaš proizvod (še preden ga dejansko kupijo). To lahko na preprost način storite tako, da čim več strank pripeljete do predstavitvene spletne strani (angl. landing page). Le-ta naj vsebuje vse potrebne informacije o proizvodu in prepriča stranko v nakup.
Ko stranka spozna vaš proizvod, nastopi aktivacija – takrat stranka pokaže zanimanje za vaš proizvod z naročilom brezplačnega vzorca, s preizkusom, z zahtevo po dodatnih informacijah ali z nakupom. Ko je stranka enkrat aktivirana, jo je potrebno ponovno kontaktirati (z njenim dovoljenjem, seveda!) preko telefona, sms-a, elektronske pošte, navadne pošte, itd.
V dobi spleta je vaša naloga, da si stranko pripeljete bližje k sebi in ne tako kot nekdaj, ko je bila glavna naloga prodajalcev vsiliti proizvod stranki. Da bi lahko povečali število strank, morate najprej razumeti kako se ljudje obnašajo:
Prvi korak
Ljudje spoznajo neko potrebo, ki jo želijo zadovoljiti oz. imajo problem, ki ga želijo rešiti. Na primer: „Želim si prirediti zabavo. Kaj zdaj?”
Drugi korak
Ljudje pričnejo z iskanjem informacij. V tem stoletju je to skoraj vedno preko spleta.
Tretji korak
Sprva ljudje pri deskanju na spletu zgolj preletijo in upoštevajo prvih nekaj stvari, ki jih odkrijejo. Prav zato je pomembno, da je vaš proizvod jasno opredeljen in privlačen ter spletna stran na prvi strani v brskalniku.
Četrti korak
Ljudje pridejo tja, kamor so povabljeni, kjer se zabavajo ali se kaj novega naučijo. Do strank boste prišli z zabavnimi informacijami in praktičnimi nasveti v več formatih (članki, blog objave, video vsebine, računalniške igrice, itd.) in z oglaševanjem na spletnih mestih, kjer se zadržuje vaša ciljna skupina (specifični forumi, Facebook, določene spletne strani, itd.).
Vir: entrepreneur.com