Kako hitrost nalaganja spletnega mesta vpliva na konverzijo?

Če želite, da bo vaša spletna trgovina dobro konvertirala, potrebujete več kot samo privlačen dizajn po zadnjih trendih in dobre pozicije na Googlu. Kaj vam pomaga lepa fasada in več 100 obiskovalcev dnevno, če bodo ti zaradi počasnega nalaganja spletne trgovine zapustili košarico tik pred zaključkom nakupa?
Hitrost nalaganja spletnih strani je pomemben faktor uporabniške izkušnje (Vir: Domenca)

Hitrost nalaganja spletnih strani je pomemben faktor uporabniške izkušnje (Vir: Domenca)

Na spletu lahko zasledite več študij, ki nesporno dokazujejo, da obstaja povezava med stopnjo konverzije (nakupa) in hitrostjo nalaganja spletnega mesta. Stvar je še toliko bolj smiselna, če jo preslikate v fizični svet. Predstavljajte si, da bi v nakupovalnem centru morali čakati dlje časa, preden bi lahko jogurt in jajca sploh postavili v nakupovalno košarico, na blagajni pa bi bila taka gneča, da bi  nakupovalna vrsta segala do vhoda in še malo čez. Če stvari res ne bi nujno potrebovali, bi košarico z vsebino vred verjetno pustili nekje v kotu in se odpravili iz trgovine.

Puščanje košaric v fizičnih trgovinah sicer ni pogost pojav, na spletu pa je takih primerov precej, zlasti če se spletna trgovina nalaga dlje časa. Ko rečemo »dlje časa«, nimamo v mislih minut, temveč sekunde! Uporabniki so danes bistveno bolj neučakani kot kadarkoli prej, zato bodo v zavihku preprosto stisnili križec in zavili tja, kjer najbolj boli – h konkurenci.

Kaj vse vpliva na hitrost spletnega mesta?

Na hitrost nalaganja vpliva več dejavnikov. Spletno mesto se lahko počasneje nalaga zaradi prevelikih fotografij, neoptimizirane kode, neuporabe ali neoptimizacije predpomnilnika (cache) ter drugih dejavnikov, med katerimi igra pomembno vlogo tudi paket gostovanja, ki ste ga zakupili.

Mnoge na začetku prepriča nizka cena in prijaznost navadnega spletnega gostovanja (t.i. “shared hosting”). S paketom deljenega gostovanja načeloma ni veliko dela. Nadzorna plošča (npr. cPanel) je enostavna za uporabo, za administracijo strežnikov pa skrbi ponudnik gostovanja. A kaj ko deljeno gostovanje sčasoma ne zmore več dohajati dogajanja na pogosto obiskani spletni strani ali v spletni trgovini. Stran se zato pogosto “sesuva” ali pa se nalaga celo večnost. Medtem ko ste na mesečni ravni res privarčevali pri gostovanju, ste na drugi strani prav zaradi tega ogromno izgubili!

Spletno nakupovanje (Vir. Domenca)

Spletno nakupovanje (Vir slike: Pixabay)

Zato mnogi strokovnjaki za pogosto obiskani spletni strani in WooCommerce ter Magento trgovine z veliko izdelki in prometa priporočajo VPS strežnik (“Virtual Private Server”). Vendar pa VPS strežnik zahteva tudi kar nekaj znanja s področja administracije strežnikov in s tega vidika absolutno ni primeren za začetnike! Začetniki in tisti, ki želijo kljub vsemu imeti VPS strežnik, vendar nimajo časa ali znanja, da bi se ukvarjali z administracijo strežnika, običajno izberejo ti. vzdrževano VPS gostovanje, pri katerem strokovnjaki poskrbijo, da zadeve s tehničnega vidika tečejo brezhibno. Je pa zaradi tega tudi cena na mesec višja.

»Ampak moja trgovina ne bo drugi Amazon …«

To verjetno res ne, vendar je hitro nalaganje in brezhibno delovanje spletne trgovine danes nekaj, kar predstavlja minimum pozitivne uporabniške izkušnje. Poleg tega ima velik vpliv na stopnjo konverzije in tudi na SEO – visoko uvrstitev na Googlu. Zato izbira gostovanja res ni nekaj, kar bi jemali z levo roko!

Tudi če je v tem trenutku vaša spletna stran zmerno obiskana, imejte v mislih, da boste sčasoma zrasli in povečali promet oz. obseg poslovanja (menda je to vaš namen?). Ne zanemarite pa tudi dejstva, da se boste vsaj občasno srečevali s povečanim obiskom trgovine; ko boste objavili Facebook in Google oglase, pripravili različne nore akcije in ugodnosti, razposlali e-mailing na vse naslove … Potem pa ne bo prišlo do konverzije, ker se vaša spletna stran pod težo dodatnega obiska ne bo naložila.

Hiper rešitev – Hiper gostovanje?

Če tudi vi spadate med tiste uporabnike, ki niso tehnično dovolj vešči, da bi sami skrbeli za VPS strežnik, potrebujete pa napredno in zmogljivo gostovanje za vašo visoko obiskano spletno stran ali trgovino, je Hiper gostovanje kot nalašč za vas!

Hiper paketi (Vir. Domenca)

Hiper paketi (Vir slike: Pixabay)

Pakete Hiper gostovanja so na Domenci vzpostavili prav z mislijo na to, da združujejo zmogljivost VPS gostovanja in enostavnost navadnega gostovanja. Za vzdrževanje v celoti poskrbijo oni, tako da se lahko vi v miru posvetite vašemu poslovanju ter tako dosežete še boljše rezultate!

Hiper gostovanje predstavlja tehnično najbolj zmogljivo gostovanje, ki v primerjavi z navadnim gostovanjem nudi več sistemskih virov. V primerjavi z VPS gostovanjem je še vedno prijazno tudi do tehnično manj veščih uporabnikov; gostovanje upravljate preko cPanel nadzorne plošče, orodje Softaculous pa vam omogoča namestitev več kot 450 aplikacij z le nekaj kliki!

Hiper gostovanje je optimizirano za najbolj priljubljene CMS-je oz. spletne trgovine, kot so Magento, WordPress, WooCommerce, Joomla, PrestaShop in OpenCart. Zaradi Litespeed strežnikov, ki so temelj Hiper gostovanja, se bodo tudi najbolj zahtevne spletne strani nalagale s hiper hitrostjo – kar do 6 in večkrat hitreje!  

Paket Hiper gostovanja izberi tukaj >>>

Oznake: