Kako izboljšati prodajo?

Prodaja je temelj uspeha vsakega podjetnika v kateri koli industriji. Danes so trgi veliko bolj zasičeni, konkurenca je močna in marže minimalne. Poleg tega pa lahko hiter razvoj tehnologije povzroči propad marsikatere dejavnosti že čez noč.

Ker je prodaja ena izmed tistih pomembnih stvari, ki vas bodo rešile pred propadom, vam predstavljamo tri nasvete, kako maksimalno izkoristiti vsako prodajno priložnost, ki pride mimo.

1. Vaši cilji naj bodo visoki.

Preučite najbolj uspešna podjetja v vaši industriji in si zadajte cilj, ki je desetkrat višji od njihove prodaje. Nato ustvarite načrt, ki bo temeljil na novo zastavljenih ciljih.

Dobro zastavljeni cilji in načrt uresničitve sta zelo pomembna, kar sicer ne pomeni, da boste dosegli desetkratno prodajo, boste pa s takšnim ciljem dosegli ogromno.

Mednarodni strokovnjak za prodajo Grant Cardone, ki je ustanovil že 3 podjetja (Cardone Enterprises, Cardone Real Estate Holdings in Cardone Group), je zapisal: “Takšen cilj sem si zadal pri 25 letih, ko sem vstopil na trg, o katerem nisem vedel nič. Najboljši v poslu so služili 60.000 USD na leto in zadal sem si cilj ter izdelal poslovni načrt, kako bom jaz zaslužil 600.000 USD. Sliši se noro, kajne? Res je bilo noro. Nikoli nisem dosegel svojega cilja, sem pa prišel na sam vrh – postal sem eden izmed top 1 odstotka najboljših prodajalcev v industriji.”

2. Imejte svoj “zakaj” – to vas bo gnalo naprej.

Mnogim podjetnikom in organizacijam manjka smisel, katerega glavni namen je, da motivira. Zastavite si jasne cilje in ne pozabite opredeliti svoje razloge za vztrajanje.

Grant Cardone svoj razlog opiše: “Moj cilj je privarčevati desetkrat več, kot zaslužim. Kar pomeni, če zaslužim 100.000 USD na leto, želim privarčevati 1 milijon USD na leto in če zaslužim 1 milijon USD na leto, želim privarčevati 10 milijonov USD. To je moj razlog, ki me žene naprej.”

3. Idejo morate najprej prodati sebi.

Najpomembnejša prodaja v vašem življenju je tista, ki jo boste izvršili sebi. Ko se odločite pričeti s prodajo na naslednjem trgu, pokličite najprej stranke s prvega trga in se pozanimajte, kako jim je vaš produkt pomagal. To vas bo navdalo z novo energijo in večjo predanostjo svojemu poslu. Če boste verjeli, da ljudem resnično pomagate, boste pri spopadanju z naslednjim trgom nepremagljivi.

Vsak dan pričnite s seznamom strank, ki so zadovoljne z vašim produktom. Če imate ekipo prodajalcev, delite seznam z njimi in oni naj vam preberejo svoje sezname zadovoljnih strank. Na tak način boste dvigovali motivacijo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje