Kako lahko coworking pripomore k uspehu vašega podjetja?

Dnevi, ko so se kolegi v tradicionalni pisarni zbirali okoli avtomata za vodo ali fotokopirnega stroja, so preteklost. Prostori za coworking so marsikateremu podjetniku dokazali, da je delovno okolje ključnega pomena za uspeh podjetja. Ne verjamete? Preizkusite MP coworking!
Coworking, pisarna

Kako lahko coworking pripomore k uspehu vašega podjetja? (Vir slike: Startupstockphoto)

Šele začenjate s samostojno podjetniško potjo in še nimate ustreznih prostorov za delo svoje ekipe? Imate dovolj neproduktivnega samotarskega dela iz domače pisarne? Si želite družbe sorodno mislečih mladih podjetnikov, izmenjave znanj in izkušenj ter modernega delovnega okolja? Pridružite se najboljšemu coworking prostoru v Sloveniji!

Če vas še nismo prepričali, v nadaljevanju predstavljamo načine, na katere lahko uporaba coworkinga pripomore k uspehu vašega podjetja ali poslovne ideje. Za mnenje pa smo prosili tudi uporabnico MP coworkinga.

1. Prihranite čas in denar

Podjetniki so vedno v pogonu in imajo veliko obveznosti. Ko začne njihovo podjetje rasti, se morajo ukvarjati z razvojem izdelkov, širitvijo ekipe, usklajevanjem financ, poročanjem investitorjem itd. Takšni posamezniki morajo zato skrbno izbrati svoje prioritete – med njimi vsekakor ni zamudno iskanje primernih poslovnih prostorov in vsakodnevno upravljanje s pisarniškimi problematikami.

Prav takim podjetnikom in njihovim ekipam so namenjeni coworking prostori, ki so že primerno opremljeni in vključujejo vse elemente, potrebne za nemoteno delo. Podjetniku se tako ni treba ukvarjati z izbiro in opremljanjem prostorov, pač pa se lahko posveti bolj pomembnim opravilom.

Uporaba coworking prostora pa za podjetje ne pomeni le prihranka časa, ampak tudi denarja. Raziskave kažejo, da so stroški coworkinga v povprečju za kar 25 odstotkov nižji od stroškov tradicionalnih pisarn. Prav tako se uporabniku coworkinga ni treba ukvarjati z številnimi položnicami za različne stroške (od elektrike, vode in internetne povezave do papirja in drugega pisarniškega materiala), temveč vsak mesec plača le vnaprej dogovorjeni znesek prek ene same položnice.

Brigita Tomas

Brigita Tomas. (Vir slike: Osebni arhiv)

Prav priročnost ter razmerje med kakovostjo in ceno poudarja tudi uporabnica MP coworkinga Brigita Tomas: »Če primerjam klasično pisarno in coworking prostor, prednosti odtehtajo slabosti.« Uspešna podjetnica opisuje tudi svojo izbiro coworkinga: »Pri izbiri, v kateri coworking grem, je bilo v igri več kriterijev: lokacija, bližina obvoznice, parking, urejenost in čistoča prostora, oprema, pozicija mize, hrup, bližina restavracij/kavarn/trgovine, so-coworkerji, varnost, dostopnost (v smislu, da lahko pridem tudi ob 10.00 zvečer ali čez vikend), stroški … MP je pač zmagal!«

2. Spodbudite ustvarjalnost in produktivnost

Zdi se, da so coworkerji zadovoljnejši, ustvarjalnejši in bolj produktivni od posameznikov, ki delajo v tradicionalnih pisarnah. Počutijo se povezani s svojim delom, hkrati pa se aktivno povezujejo s skupnostjo različnih posameznikov in podjetij, pri čemer jih ne ovira notranja politika tradicionalnega pisarniškega okolja.

Raziskave kažejo, da velika večina uporabnikov coworking prostorov meni, da ti prostori spodbujajo ustvarjalno razmišljanje in oblikovanje kvalitetnih novih idej. Tudi podjetniki, direktorji podjetij in drugi zaposlovalci v vedno večji meri prepoznavajo prednosti coworkinga – nekateri že organizirajo delo svojih ekip v tovrstnih prostorih, drugi pa poskušajo prenesti določene elemente coworking okolja v svoje pisarne.

Omogočamo 7 dnevno brezplačno testiranje paketa MP coworker. Pridružite se našemu coworkingu v Ljubljani.

3. Poiščite najboljše sodelavce

Vsak ustanovitelj zagonskega podjetja ve, da je ena najtežjih nalog, ki ga čaka pri nadaljnji rasti in razvoju podjetja, odkrivanje in zaposlovanje najprimernejših kadrov. Tudi pri tem lahko podjetnikom pomaga privlačno coworking okolje.

Kako pridobiti mlade iskalce zaposlitve iz milenijske generacije, ki imajo popolnoma drugačna pričakovanja, želje in potrebe kot predstavniki prejšnjih generacij? Urejeni coworking prostori, v katerih ne vlada tradicionalna hierarhija in kjer se povezujejo posamezniki z različnih področij, so lahko pravi odgovor na to vprašanje.

In kako na svojo stran pritegniti posameznike, ki bi lahko vaše zagonsko podjetje popeljali do novih uspehov, vendar že imajo prijetno službo za nedoločen čas v uveljavljenem in uspešnem podjetju? Prav coworking okolje lahko zanje predstavlja nove spodbude in izzive, ki jih nenehno zasledujejo.

Coworking, pisarna

Delo v coworking prostorih ima veliko prednosti. (Vir slike: Pixabay)

4. Pridobite nove stranke in partnerje

Ena najbolj očitnih razlik med tradicionalno pisarno in coworkingom je deljenje delovnih prostorov s posamezniki in podjetji, ki se ukvarjajo z različnimi posli. Prav to je tudi ena največjih prednosti tovrstnih prostorov.

Delovanje v okolju, polnem podobno mislečih, delovnih, strastnih, podjetnih in osredotočenih posameznikov, prinaša vsem uporabnikom coworking prostorov priložnosti za mreženje, oblikovanje partnerstev, iskanje mentorjev in doseganje novih potencialnih strank. Pomembnost drugih uporabnikov je med razlogi za izbiro coworkinga omenila tudi Brigita Tomas.

5. Izkoristite različne dogodke in popuste pri storitvah

Za zaposlene v tradicionalnih pisarnah je ponudba dogodkov sestavljena iz požarnih vaj ali sestankov s kadrovsko službo. V najboljših coworking prostorih pa skrbijo tudi za ponudbo različnih dogodkov in aktivnosti, ki se osredotočajo na osebno rast, poslovne kompetence, zdravje in življenjski slog, mreženje in neformalno druženje.

Poleg tega ponudniki coworking prostorov svojim uporabnikom pogosto ponujajo tudi različne dodatne storitve in partnerske ugodnosti – članom MP coworkinga so na primer brezplačno na voljo knjige iz MP knjižnice, brezplačno ali z določenim popustom pa se lahko udeležijo različnih dogodkov in konferenc v organizaciji Zavoda mladi podjetnik in njegovih parterjev.

Pridružite se svetovnemu trendu!

Coworking prostori so idealna rešitev za freelancerje in zagonska podjetja, veliko prednosti pa lahko ponudijo tudi večjim podjetjem in organizacijam. Skupno delovanje manjših in večjih podjetij prinaša prednosti obojim: večja podjetja lahko s povezovanjem s podobno mislečimi zagonskimi podjetji pridobijo navdih in izvirne poglede na svoje delovanje, medtem ko se zagonskim podjetjem in svobodnjakom na ta način odprejo priložnosti za povezovanje z večjimi partnerji, s pomočjo katerih lahko pridobijo nove stranke in potencialne vlagatelje.

Trend coworking prostorov se širi po vsem svetu, njegove prednosti pa v vedno večji meri prepoznavajo tudi uveljavljena podjetja in organizacije. Strokovnjaki napovedujejo, da bo do konca letošnjega leta v 14 tisoč coworking prostorih po vsem svetu delalo že več kot milijon posameznikov.

Vir: e27

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje