Kako na spletu varovati ugled podjetja?

Internet je na področje poslovanja prinesel ogromno transparentnosti, zato si podjetniki ne smejo več dovoljevati, da bi splet ignorirali. Ne glede na to, ali se tega zavedate ali ne, na tem mediju skoraj gotovo potekajo pogovori o vašem podjetju, zato morate zaščititi njegov.
Kako na spletu varovati ugled podjetja?

Kako na spletu varovati ugled podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

Pri tem lahko upoštevate pet preprostih korakov:

1. Svojim strankam omogočite prostor, kjer lahko izrazijo svoje mnenje

Govora je seveda o spletni strani, ki naj postane temelj vseh vaših nadaljnjih spletnih komunikacij. Poskrbite, da boste imeli kvalitetno in pregledno spletno stran, ki bo v očeh vaših strank vzbudila zaupanje in vam povečala ugled.

Zelo dobro je, če ste vi tisti, ki vzpodbuja komunikacijo s strankami in morebitnimi interesenti za vaše storitve/produkte. Pri tem pa je nujno, da se na njihova vprašanja in pozive odzovete hitro.

Omogočite jim čim več različnih opcij, s pomočjo katerih vas lahko kontaktirajo. V ta namen lahko na spletno stran namestite prav za to namenjen kontaktni obrazec, dodate pa lahko še elektronski naslov, telefonsko številko ipd. Kontaktni podatki naj bodo dobro vidni, saj se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da bodo jezne stranke namesto vam svojo slabo izkušnjo predstavile na drugih spletnih mestih, izven vašega nadzora.

2. Podjetje vpišite v čim več spletnih mest

Ste že vpisali svoje podjetje v različna spletna mesta, ki interesentom omogočajo iskanje ponudnikov storitev v okolici, v kateri se nahajajo? Zagotovo ste že kdaj tudi sami uporabili aplikacije, kot so Google Places, Trip Advisor, OpenTable, ali pa katero izmed slovenskih aplikacij kot sta Odpiralni časi, Bonacarte in številne druge?

Prepričani ste lahko, da velik odstotek potrošnikov ponudnike storitev išče prav na tak način. V ZDA, na primer, je takih potrošnikov kar 93 odstotkov! To bi lahko pomenilo, da če ne obstajate na spletu, pravzaprav sploh ne obstajate.

3. Spremljajte objave na Twitterju

Če je bistven del vaše ciljne publike prisoten na Twitterju, morate del svojega časa posvetiti tudi temu družbenemu omrežju. S pomočjo iskalnika lahko ugotavljate, ali se vaše podjetje tu omenja pogosto in ali so stranke zadovoljne s storitvami vašega podjetja, prav tako se lahko odzovete na morebitne kritike in ljudem predstavite svoj pogled nanje.

4. Izkoristite moč spletnega orodja Google Alerts

Google Alerts je odlično orodje za spremljanje ugleda podjetja na spletu. Uporaba je povsem preprosta: zgolj vpišete ime svojega podjetja in po elektronski pošti boste prejeli obvestilo vsakič, ko bo vaše podjetje omenjeno na spletu. Za uporabo potrebujete le delujoč elektronski naslov.

Na ta način lahko povsem enostavno spremljate objave vašega podjetja v medijih in se hitro odzovete na razna vprašanja in komentarje, povezane z vašimi dejavnostmi.

5. Spremljajte objave v medijih glede vaše dejavnosti

Pogosto se zgodi, da se v medijih pojavljajo različne nepreverjene in pretirane zgodbe, ki lahko močno škodujejo ugledu vašega podjetja. V kolikor se to zgodi, morate čim hitreje odreagirati in takšna ugibanja razjasniti, saj bodo drugače potencialne stranke odšle h konkurenci.

V namen razjasnitve lahko uporabite vidno mesto na vaši spletni strani, na vašem spletnem blogu, uporabite pa lahko tudi preostale komunikacijske kanale (Facebook, Twitter ipd.).

Vir: Smallbusinessbc.ca

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje