Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Ob ustanovitvi podjetja se moramo zavedati dejstva, da na tržišču skoraj zagotovo nismo sami in da bomo slej ko prej trčili ob konkurente. Zato je dobro, da se jih čim prej naučimo prepoznati, da kasneje ne bo prišlo do neljubih presenečenj, ki bi nas lahko stali tudi podjetja!
Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente? (Vir slike: sxc.hu)

Ob ustanovitvi podjetja se moramo nujno pripraviti tudi na to, da se bomo kot podjetnik morali neprestano boriti s konkurenco, ki bo težila k temu, da zavzame manjši ali večji del našega tržišča.

Velikokrat gre za manjša podjetja, ki trenutno še ne predstavljajo bistvene nevarnosti, toda to še ne pomeni, da jih lahko mirne vesti ignoriramo! Kaj kmalu lahko prav ta podjetja postanejo naš glavni tekmec, zato moramo čim prej najti način, kako bomo redno spremljali in prepoznavali naše konkurente. Ena izmed rešitev je, da se odločimo za redno izvajanje analize konkurence.

Pri tem je pomembno, da se osredotočimo na tiste konkurente, ki nam trenutno predstavljajo največjo nevarnost. Toda, kako jih lahko sploh prepoznamo?

Prvi korak je, da izdelamo natančen seznam tistih podjetij, ki nam že danes odžirajo delček tržišča ter tudi tistih, ki bi to lahko storili v bližnji prihodnosti. 

Da si stvar nekoliko olajšamo, lahko začnemo s tistimi, ki so nam dobro poznani. Poiščemo jih lahko kar med plačljivimi oglasi v letakih in med televizijskimi programi, na vrhu iskalnika Google, ko vpišemo določeno ključno besedo ipd. Tako bomo že takoj ugotovili, katera izmed konkurenčnih podjetij dajejo velik poudarek oglaševanju, saj moramo pri njih biti še nekoliko bolj previdni. Da bi videli, koliko je govora o vaših konkurenčnih podjetjih, lahko preverite tudi družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter ipd., ne pozabite pa tudi na objave v medijih!

Pridobili ste torej seznam vaših konkurentov. Sledi drugi korak: razvrščanje podjetij na seznamu glede na, kolikšno nevarnost vam ta predstavljajo. To lahko storite glede na naslednje kriterije: cena konkurenčnih produktov, kvaliteta spletne strani, kvaliteta produktov, podpora, ki jo nudijo strankam, obiskanost njihove spletne strani, velikost podjetja, znesek, ki ga namenijo oglaševanju ipd.

Potem, ko napravite analizo konkurence, poskrbite še za raziskavo trga!

Če boste sledili omenjenim korakom, boste hitro pridobili številne koristne informacije o svojih konkurentih, lažje boste razumeli, kje so vaše prednosti in šibkosti, hkrati pa boste tudi natančno vedeli, kje na lestvici konkurentov se znajde vaše podjetje. In temu primerno boste lahko ukrepali!

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje