Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Ob ustanovitvi podjetja se moramo zavedati dejstva, da na tržišču skoraj zagotovo nismo sami in da bomo slej ko prej trčili ob konkurente. Zato je dobro, da se jih čim prej naučimo prepoznati, da kasneje ne bo prišlo do neljubih presenečenj, ki bi nas lahko stali tudi podjetja!
Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente? (Vir slike: sxc.hu)

Ob ustanovitvi podjetja se moramo nujno pripraviti tudi na to, da se bomo kot podjetnik morali neprestano boriti s konkurenco, ki bo težila k temu, da zavzame manjši ali večji del našega tržišča.

Velikokrat gre za manjša podjetja, ki trenutno še ne predstavljajo bistvene nevarnosti, toda to še ne pomeni, da jih lahko mirne vesti ignoriramo! Kaj kmalu lahko prav ta podjetja postanejo naš glavni tekmec, zato moramo čim prej najti način, kako bomo redno spremljali in prepoznavali naše konkurente. Ena izmed rešitev je, da se odločimo za redno izvajanje analize konkurence.

Pri tem je pomembno, da se osredotočimo na tiste konkurente, ki nam trenutno predstavljajo največjo nevarnost. Toda, kako jih lahko sploh prepoznamo?

Prvi korak je, da izdelamo natančen seznam tistih podjetij, ki nam že danes odžirajo delček tržišča ter tudi tistih, ki bi to lahko storili v bližnji prihodnosti. 

Da si stvar nekoliko olajšamo, lahko začnemo s tistimi, ki so nam dobro poznani. Poiščemo jih lahko kar med plačljivimi oglasi v letakih in med televizijskimi programi, na vrhu iskalnika Google, ko vpišemo določeno ključno besedo ipd. Tako bomo že takoj ugotovili, katera izmed konkurenčnih podjetij dajejo velik poudarek oglaševanju, saj moramo pri njih biti še nekoliko bolj previdni. Da bi videli, koliko je govora o vaših konkurenčnih podjetjih, lahko preverite tudi družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter ipd., ne pozabite pa tudi na objave v medijih!

Pridobili ste torej seznam vaših konkurentov. Sledi drugi korak: razvrščanje podjetij na seznamu glede na, kolikšno nevarnost vam ta predstavljajo. To lahko storite glede na naslednje kriterije: cena konkurenčnih produktov, kvaliteta spletne strani, kvaliteta produktov, podpora, ki jo nudijo strankam, obiskanost njihove spletne strani, velikost podjetja, znesek, ki ga namenijo oglaševanju ipd.

Potem, ko napravite analizo konkurence, poskrbite še za raziskavo trga!

Če boste sledili omenjenim korakom, boste hitro pridobili številne koristne informacije o svojih konkurentih, lažje boste razumeli, kje so vaše prednosti in šibkosti, hkrati pa boste tudi natančno vedeli, kje na lestvici konkurentov se znajde vaše podjetje. In temu primerno boste lahko ukrepali!

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje