Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Ob ustanovitvi podjetja se moramo zavedati dejstva, da na tržišču skoraj zagotovo nismo sami in da bomo slej ko prej trčili ob konkurente. Zato je dobro, da se jih čim prej naučimo prepoznati, da kasneje ne bo prišlo do neljubih presenečenj, ki bi nas lahko stali tudi podjetja!
Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente?

Kako naj prepoznamo svoje glavne konkurente? (Vir slike: sxc.hu)

Ob ustanovitvi podjetja se moramo nujno pripraviti tudi na to, da se bomo kot podjetnik morali neprestano boriti s konkurenco, ki bo težila k temu, da zavzame manjši ali večji del našega tržišča.

Velikokrat gre za manjša podjetja, ki trenutno še ne predstavljajo bistvene nevarnosti, toda to še ne pomeni, da jih lahko mirne vesti ignoriramo! Kaj kmalu lahko prav ta podjetja postanejo naš glavni tekmec, zato moramo čim prej najti način, kako bomo redno spremljali in prepoznavali naše konkurente. Ena izmed rešitev je, da se odločimo za redno izvajanje analize konkurence.

Pri tem je pomembno, da se osredotočimo na tiste konkurente, ki nam trenutno predstavljajo največjo nevarnost. Toda, kako jih lahko sploh prepoznamo?

Prvi korak je, da izdelamo natančen seznam tistih podjetij, ki nam že danes odžirajo delček tržišča ter tudi tistih, ki bi to lahko storili v bližnji prihodnosti. 

Da si stvar nekoliko olajšamo, lahko začnemo s tistimi, ki so nam dobro poznani. Poiščemo jih lahko kar med plačljivimi oglasi v letakih in med televizijskimi programi, na vrhu iskalnika Google, ko vpišemo določeno ključno besedo ipd. Tako bomo že takoj ugotovili, katera izmed konkurenčnih podjetij dajejo velik poudarek oglaševanju, saj moramo pri njih biti še nekoliko bolj previdni. Da bi videli, koliko je govora o vaših konkurenčnih podjetjih, lahko preverite tudi družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter ipd., ne pozabite pa tudi na objave v medijih!

Pridobili ste torej seznam vaših konkurentov. Sledi drugi korak: razvrščanje podjetij na seznamu glede na, kolikšno nevarnost vam ta predstavljajo. To lahko storite glede na naslednje kriterije: cena konkurenčnih produktov, kvaliteta spletne strani, kvaliteta produktov, podpora, ki jo nudijo strankam, obiskanost njihove spletne strani, velikost podjetja, znesek, ki ga namenijo oglaševanju ipd.

Potem, ko napravite analizo konkurence, poskrbite še za raziskavo trga!

Če boste sledili omenjenim korakom, boste hitro pridobili številne koristne informacije o svojih konkurentih, lažje boste razumeli, kje so vaše prednosti in šibkosti, hkrati pa boste tudi natančno vedeli, kje na lestvici konkurentov se znajde vaše podjetje. In temu primerno boste lahko ukrepali!

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje