Video: Kako napraviti minimalno sprejemljiv produkt?

Minimalno sprejemljiv produkt (ang. Minimum Viable Product) je različica novega produkta, ki ga podjetje lansira na trg in si tako omogoči, da pridobi kar največ informacij ob najmanjšem možnem denarnem vložku.
Video: Kako napraviti minimalno sprejemljiv produkt?

Kako napraviti minimalno sprejemljiv produkt? (Vir slike: pandodaily.com)

Tehnika minimalno sprejemljivega produkta (MSP) je ena najpomembnejših pri razvoju t. i. vitkega startup podjetja. Z njeno pomočjo na trgu preverjamo, kako bodo stranke odkrile naš produkt ali storitev ter kako se bodo nanj dejansko odzvale.

Navkljub imenu pa pri izdelavi minimalno sprejemljivega produkta ne gre za produkt, ki bi bil izdelan hitro in površno. Prav nasprotno, izdelava MSP je dokaj zahtevna, saj od podjetnika zahteva, da že v prvem poskusu ustvari produkt, ki bo dovolj dober, da bo primeren za vstop na trg. V veliki večini primerov to zahteva ogromno načrtovanja, dela, analiz in pogovorov s potencialnimi strankami. Čas od začetka izdelave do končnega MSP pa je povsem odvisen od podjetja do podjetja – lahko traja zgolj nekaj mesecev ali pa celo več let.

Preden se lotite dela, si poglejte videoposnetek, v katerem Bill Irvine, direktor podjetja Stremor, pojasni nekaj osnovnih napak pri razumevanju koncepta MSP.

YouTube

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje