Kako pomembna je analiza trga?

Ob ustanavljanju podjetja je potrebno upoštevati mnogo dejavnikov: najprej moramo identificirati kupce, ugotoviti velikost trga ter spremljati našo konkurenco. Zelo pomembno vlogo pa ima predvsem pri poslovanju manjših podjetij tudi analiza trga.
Omejitev gotovinskega poslovanja na 5.000 evrov

Omejitev plačevanja z gotovino. (Vir slike: sxc.hu)

Analiza trga je eden najpomembnejših delov poslovnega načrta. Močno namreč pripomore pri ugotavljanju, kam naši izdelki in storitve na trgu sploh spadajo, na podlagi same analize ciljnega trga pa lahko tudi načrtujemo kasnejše aktivnosti na področju trženja in marketinga. 

Uspešno izdelana analiza trga lahko močno zmanjša naše stroške v prihodnosti. Pomislite, da že na začetku ugotovimo, da je naša poslovna ideja povsem neuporabna – v tem primeru so prihranki lahko ogromni! Investicija v preverjanje vzdržnosti poslovne ideje mora zatorej biti že del začetnega vložka, kljub pomanjkanju finančnih virov, s katerim se mladi podjetniki pogosto soočajo. Poslovna ideja mora namreč biti takšna, da bo že sama od sebe pritegnila stranke. 

Ko imamo ustrezno poslovno idejo, moramo dodobra spoznati potencialne kupce. Ugotoviti moramo predvsem njihovo dostopnost, prek katerih prodajnih kanalov jih bomo najlažje dosegli oz. kateri so tisti kanali, prek katerih najraje poslujejo.

Pomembno pa je, da analiziranju tržišča posvečamo ves čas, ne le ob ustanavljanju podjetja. Gre namreč za hitro spreminjajoče se področje, zato je kontinuirano izvajanje teh aktivnosti nuja in podjetju prinaša veliko konkurenčno prednost. 

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje