Kako pomembna sta cena in dizajn izdelka?

Ko podjetniki prodajajo izdelek, se kupcem želijo približati z nižjo ceno in lepim dizajnom, pri tem pa pozabijo na marketing. V nadaljevanju si preberite, kakšno ceno bi morali zahtevati za vaš izdelek in ali lep dizajn res pripomore k uspehu.
Kako pomembna sta cena in dizajn izdelka?

Kako pomembna sta cena in dizajn izdelka? (Vir: HubSpot.com)

Za izdelek zahtevajte pošteno ceno

Ni dobrega razloga, da za izdelek ne bi računali toliko, kot je vreden. Dovolite kupcem, da s plačilom pokažejo vrednost vašega izdelka. Če tega ne storijo, potem zapravljate svoj čas in denar za tisto, česar ne potrebujejo.

Cena vaših konkurentov ni tako pomembna

Če je vaš izdelek dražji od cene vaše konkurence, še ne pomeni, da ga ne morete prodati. Ne obremenjujte se z njihovimi cenami. Cena naj bo postavljena za kupce in ne konkurenco. Če je cenovna vojna prehuda, premislite o tem, kako bi lahko izboljšali izdelek in ne zmanjšali ceno.

Cenejše ne pomeni boljše

Kupci pogosto dvomijo v kvaliteto izdelka, če je ta poceni, kar vodi v slabšo prodajo. Če želite, da bo vaš izdelek za kupce kakovosten, mu dajte višjo ceno. Z večjimi dobički boste lahko več vlagali v nadaljnji razvoj in tako dejansko izdelali kvalitetnejši izdelek.

Dizajn izdelka ne vpliva na uspeh

Ljudje radi uporabljajo lepe izdelke, zato je dizajn vsekakor pomemben. A bolj kot to, je pomembna funkcionalnost. Če ste na začetku poslovanja in morate izbirati ali boste denar in čas vlagali v odlično uporabniško izkušnjo ali izgled izdelka, izberite prvo. Ljudje ne bodo kupovali lepega in nefunkcionalnega izdelka. V dizajn se osredotočite kasneje, ko boste imeli že prihodke od prodaje.

Za uspeh potrebujete marketing

Žal podjetniki pogosto čakajo, da se bo izdelek prodajal sam od sebe, kar je malo verjetno. Bolj kot cena in dizajn je pomembno, da ljudje vedo da izdelek obstaja. Ne bojte se vlagati denarja v marketing. Popoln izdelek bo z marketingom le dodatno pripomogel k boljši prodaji.

Vir: thenextweb.com

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje