Kako pripraviti ljudi do tega, da vas zares poslušajo?

Ste strokovnjak na svojem področju in veste kaj govorite, vendar vas ljudje, zaposleni ali poslovni partnerji ne poslušajo oz. vas ne razumejo? Naučite se, kako lahko ljudi prepričate v to, da vas zares poslušajo.
Dr. France Rode: Silicijeva dolina 50 let kasneje

Ste se že kdaj znašli pred ljudmi, za katere niste prepričani, da vam sledijo ali vas razumejo? Ali pa ste se morda kdaj znašli v situaciji, ko ste zaposlenemu nekaj povedali in kasneje (sodeč po njegovih odzivih) ugotovili, da vas ni poslušal oz. razumel?

Verjetno je za vas stvar popolnoma razumljiva – poveste to, kar imate za povedati, kratko in jedrnato, in vsi bodo razumeli.

Žal to ne drži. Dejstva, ki jih navajate, so že morda točna, vendar morate, v kolikor želite, da vas poslušalec posluša in razume, z njim vzpostaviti čustveno povezavo.

V nadaljevanju vam predstavljamo 4 načine, kako pripraviti ljudi do tega, da vas bodo poslušali.

1. Nekaj trenutkov bodite tiho

Ne začnite z govorom, dokler nimate stika s publiko. V mislih imejte, da je prvi vtis vizualen in ne zvočen. Vi, kot govorec (pred številnim občinstvom ali zgolj pred enim zaposlenim), morate imeti v rokah vse vajeti. Situacijo morate imeti pod kontrolo še preden odprete usta – s kretnjami in pravilno držo. Izogibajte se zibanju, pogledu v tla in nervoznemu postopanju.

Vaša drža in hoja morata izražati samozavest.

2. Poslušalci naj sodelujejo

Še preden rečete kar koli, se prepričajte, da vas občinstvo pogleda. Vaš pogled mora biti samozavesten in prijazen – s tem povabite ljudi, naj vam prisluhnejo. Nato občinstvo lepo pozdravite in jih morda celo kaj vprašate. Vprašanje je lahko zelo preprosto, kot npr.: »Kako ste kaj danes?«

3. Vzpodbudite pozornost in ljudje si vas bodo zapomnili

Ljudje si zapomnijo vaše prve besede. Ko imate enkrat njihovo pozornost, jim takoj povejte najpomembnejšo stvar, ki jo imate namen povedati.

Močen začetek predavanja, predstavitve ali pogovora bo naredil dolgoročen vtis na ljudi.

4. Uporabljajte verbalne signale

Da vzbudite zanimanje, uporabljajte verbalne signale, kadar menjate temo ali se pomikate iz ene točke govora na drugo. Na primer: »V drugi točki se nahaja …«, »Pojdimo naprej …«, »Naslednja tema, ki jo bomo obravnavali je …«.

5. Povzemite, kar je pomembno

Ko se vaš govor bliža koncu, še enkrat na hitro povzemite glavne točke. Tudi tukaj ne pozabite na vzbujanje zanimanja z verbalnimi signali, kot je »Za konec povzemimo …«

Vir: inc.com

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje