
Prispevki za socialo za samozaposlene – junij 2013 (Vir slike: sxc.hu)
Bistveni del pri pridobivanju investitorjev je primerno izdelan poslovni načrt. Z njim bo lastnik startup podjetja investitorju dokazal, da gre za resno podjetje z jasno zastavljeno vizijo ter dobrim poznavanjem konkurence in trga.
Kljub temu pa se investitorji redko odločajo zgolj na podlagi izdelanega poslovnega načrta. Večinoma so investitorji tudi sami izkušeni podjetniki, z veliko mero smisla za zaznavanje potencialno uspešnih poslovnih idej in podjetniških ekip. Veliko jim pomeni tudi preteklo ravnanje startup podjetja z razpoložljivim denarjem, saj vedno preverijo morebitne nespametne investicije oziroma iščejo prav nasprotno: ogromne uspehe z minimalnim denarnim vložkom.
Tudi že izdelan prototip ali produkt v alfa stanju razvoja bo investitorju močno olajšal odločitev, saj se bo za morebitno investicijo lahko odločil na podlagi oprijemljivega izdelka, iz katerega bo lahko sklepal na končno uporabnost produkta in na to, kako ga bodo sprejeli tudi sami potrošniki.
Preden se lotite iskanja investitorja, pa se priporoča, da poskrbite tudi za nekaj promocije. Ustvarite si stran na Facebooku in Twitterju ter tako poskušajte pridobiti na svojo stran čimveč ljudi. Ti bodo namreč lahko vaše prve stranke, ko bo produkt enkrat na trgu, investitorji pa bodo videli, da zanimanje za vaš produkt obstaja tudi v praksi.
Vir: Young Entrepreneur
Priporočamo tudi ogled videa: Kako investitorje prepričati, da si vas želijo?