Kako tržiti starejšim strankam

Kako tržiti starejšim strankam. (Vir slike: sxc.hu)

Kako tržiti starejšim strankam

V Sloveniji in po celotni Evropi je prebivalstvo vedno starejše, kar za podjetnike pomeni vedno več starejših in potencialnih strank. Teh načeloma ni težko pridobiti, žal pa veliko podjetnikov ne izkoristi možnosti trženja starejšim ljudem.
Kako tržiti starejšim strankam

Kako tržiti starejšim strankam. (Vir slike: sxc.hu)

Temu sledi vprašanje – kako komunicirati s starejšimi potencialnimi strankami, da se boste razlikovali od ostalih na trgu?

Odgovor na zgornje vprašanje vam predstavljamo v obliki seznama nasvetov, ki jih lahko uporabite pri trženju starejšim ljudem.

1. Napišite knjigo

Knjige starejši ljudje spoštujejo in jim zaupajo, saj jim te predstavljajo znanje in strokovnost. Danes ni velik problem izdati knjigo, pa čeprav jo bodo brale samo vaše potencialne stranke. S tem, ko boste izdali knjigo, boste dobili status avtorja in vaše stranke vas bodo bolj spoštovale in cenile vaše mnenje.

2. Javno nastopanje

Starejši ljudje poleg avtorje spoštujejo tudi tiste, ki učijo ali podajajo svoja mnenja v javnosti.

3. Komunikacija

Komunikacija je ključna za vzbujanje pozornosti in ohranjanje zanimanja vaših strank. Že res, da ste strokovnjak na svojem področju, vendar ko komunicirate s strankami, uporabljajte besede in izraze, ki so njim blizu, jih poznajo in razumejo.

Kako veste, katere besede so primerne in katere ne? Izvedite krajšo anketo in rezultate uporabite za izdelavo komunikacijske strategije.

4. Ozka niša

Največja prednost ozko specializiranega podjetja je, da se tega ne da primerjati z ostalimi podjetji. V kolikor vidite priložnost v niši, kjer ni konkurence, izrabite priložnost, da boste tam prvi. Obstaja pa tudi slaba plat tega, da ste prvi – ustvariti morate trg in izobraziti potencialne stranke.

5. Prefinjenost in raznolikost trga

Nikar se ne osredotočite samo na en komunikacijski kanal in eno ciljno skupino. Naj bo vaša komunikacija raznolika. Poleg tega poskušajte slediti prefinjenosti, raznolikosti in kompleksnosti, saj vam ostali ne bodo želeli slediti – na tak način se boste v očeh kupca razlikovali od ostalih podjetij v vaši panogi. Starejši ljudje namreč cenijo prefinjenost in kakovost.

6. Znana osebnost

V kolikor postanete znana osebnost v vašem kraju zaradi izida vaše knjige, promocije ali objavljenih člankov, vam bo to pomagalo pri vseh vidikih trženja vaših proizvodov ali storitev. Starejši ljudje namreč raje kupujejo pri nekom, ki ga prepoznajo.

7. Delajte to, kar delate najbolje

V kolikor ste strokovnjak na svojem področju, je zelo pomembno, da članke, nagrade, napotke, statistične podatke in novosti objavljate na svojem blogu, spletni strani in forumih ter dnevnem časopisu. Dobre reference vam bodo pri trženju podjetja prišle še kako prav, saj boste izstopali iz povprečja.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki