
Kako učinkovito delati z ljudmi, ki so pametnejši od nas? (Vir slike: braveux.com)
Ljudje, ki so izjemno inteligentni, na splošno potrebujejo manj delegiranja, hkrati pa tudi pogosteje vpeljujejo svoje lastne ideje in inovacije ter vas s tem ne le naučijo marsičesa novega, temveč tudi izboljšajo poslovne procese vašega podjetja. Tako zmanjšajo vaše šibkosti in omogočijo vam in vašemu podjetju postati uspešni.
Zaradi vseh naštetih in tudi številnih drugih prednosti se mnogi uspešni podjetniki raje odločajo za zaposlitev oseb, ki pokažejo veliko mero inteligence. Toda vsi ne razmišljajo na ta način. Številni podjetniki imajo prenizko samozavest, da bi dovolili zaposlitev osebe, pametnejše od njih.
A seveda je mogoče imeti oboje: poglejmo si nekaj nasvetov, ki nam bodo pomagali učinkovito delati z ljudmi, ki so pametnejši od nas, hkrati pa obdržati zdravo mero samozavesti.
Poiščite svoje prednosti: Če ste uspeli ustvariti lastno podjetje, ste zagotovo dovolj sposobni, da ekipi svojega podjetja ponudite ogromno. Namesto da bi tekmovali s svojimi zaposlenimi, raje poiščite svoje prednosti in jih poskušajte združiti s prednostmi svojih zaposlenih.
Ne bojte se spraševati: Uspešni podjetniki se zavedajo, da je edino neumno vprašanje tisto, ki ni bilo izgovorjeno. Sprašujte veliko in sprašujte pogosto, tako boste v očeh svoje ekipe izpadli kot kredibilna oseba, ki da velik poudarek na novo pridobljeno znanje.
Pustite času čas: Da bi dodobra spoznali svoje nove zaposlene in da bi se v njihovi družbi počutili prijetno, vam bo vzelo precej časa, še posebej, če vas s svojim znanjem nekoliko strašijo. Toda ko se boste zavedli dejstva, da vsi delujete k uresničitvi enakega cilja, boste ugotovili, da je bila odločitev za zaposlitev inteligentnih oseb ena vaših najboljših odločitev.
Zamislite si alternativo: V kolikor se otepate dela s pametnejšimi ljudmi od vas samih, pomislite, kakšna je potem druga možnost? Takšno delo bo precej težje, saj boste morali več časa nameniti temu, da zaposlenim razložite njihove naloge, hkrati pa boste deležni manj nasvetov in predlogov za izboljšave ter boste večkrat frustrirani.
Ne poskušajte nadzorovati vsega: Zagotovo ne morete nadzorovati tega, da ste najpametnejša oseba v prostoru, toda zagotovo lahko nadzorujete to, da ste najbolj pripravljeni. Če se počutite manjvrednega, je rešitev preprosta: potrudite se bolj kot ostali.
Izobražujte se: Zelo verjetno je, da nikoli ne boste pridobili toliko znanja na določenem področju, kot ga poseduje vaš novozaposleni strokovnjak. To je seveda povsem normalno, a v kolikor vas takšno spoznanje moti, lahko situacijo rešite z izobraževanjem. Preberite čim več informacij na to temo, ki jih lahko pridobite. S tem se boste počutili bolje, hkrati pa boste lahko ekipi ponudili novo, drugačno perspektivo in dodali morda prav tisti manjkajoči košček k celoti.
Vir: Lifehacker.com