Pridobivanje novih strank s pomočjo Linkedina (Vir: Pixabay)

Pridobivanje novih strank s pomočjo Linkedina (Vir: Pixabay)

Kako z LinkedInom povečati prepoznavnost vašega podjetja?

Morda LinkedIn kot spletna stran ne deluje nič kaj privlačno. Gre pa za zelo uporabno orodje, prek katerega lahko podjetnik pridobi stranke z visoko plačilno sposobnostjo. Bistvenega pomena je pravilen pristop.
Pridobivanje novih strank s pomočjo Linkedina (Vir: Pixabay)

Pridobivanje novih strank s pomočjo Linkedina (Vir: Pixabay)

Pomembno pa je, da znate Linkedin pravilno uporabljati. Ni gre za čudežno palčko, ki deluje sama od sebe. Ni dovolj zgolj ustvariti profil in čakati na čudeže. Vložiti morate nekaj svojega časa v to, da bo vaš profil pritegnil ljudi.

Predstavljamo vam tri predloge, kako uporabljati LinkedIn, da boste dosegli želen uspeh za svoje podjetje.

Raba ključnih besed

Samo pojavljanje na LinkedInu ne bo obrodilo želenih rezultatov, vsaj ne ponavljajočih. Treba je imeti ustrezno strategijo.

V prvi fazi je treba premisliti o ključnih besedah, ki se navezujejo na vašo dejavnoste. Če ste se že spopadali z optimizacijo svoje spletne strani (SEO), potem ste o tem že razmišljali oziroma že imate pripravljen seznam ključnih besed, ki ga lahko izkoristite tudi v tem primeru.  Te besede je treba prilagoditi ljudem, ki se nahajajo na LinkedInu. Gre namreč za poslovno spletno stran, kjer se ljudje obnašajo formalno, takšen pa je tudi njihov jezik.

Napišite 5-10 ključnih besed ali fraz, ki najbolje opisujejo vaša znanja. Nato povežite te besede z vašim profilom. Pri komunikaciji pogosto uporabljajte te ključne besede. Tako se bodo povečale možnosti za to, da bo potencialna stranka ob vpisu v LinkedInov iskalnik naletela na vas. Vseeno bodite previdni, da določenih izrazov ne boste uporabljali prepogosto.

Redno objavljajte vsebine

Ključne besede niso edino merilo, na podlagi katerega se bo vaša stran uvrščala višje v iskalniku. Tako kot pri drugih družabnih omrežjih je pomembno, da ste na svojem profilu aktivni. Priporočljivo je torej, da pogosto objavljate vsebine.

Objave naj bodo kratke. Lahko gre za nasvet, vprašanje, misel, vaše sporočilo ali povezavo na zanimiv članek. Pomembno je, da se večina objav ne nanaša direktno na promocijo vaše dejavnosti. Sledite pravilu 80:20. Tako naj se le 20 % vseh objav nanaša na promocijo vaših izdelkov ali storitev, 80 % vsebin pa naj bo takih, ki bodo sicer utegnile zanimati vaše stranke, ampak niso neposredno povezane s prodajo. Priporočamo vam, da na dan objavite 2-4 vsebin.

Na LinkedInu se nahaja tudi posebna platforma Pulse, ki je namenjena pisanju prispevkov. Gre za nekakšen mini blog. Vzemite si čas in pišite članke, ki naj bodo dolgi približno 500 besed. To vam ne bo vzelo veliko časa. Pripomoglo bo k boljši uvrstitvi vašega profila. Bodite previdni, da ne kopirate lastnih blog objav, saj si boste s tem naredili več škode kot koristi in poslabšali SEO učinek. Google namreč kaznuje vse, ki kopirajo že obstoječe vsebine.

Priporočljivo je, da vsak teden objavite en tak članek.

Vzpostavite čim več povezav

Pri LinkedInu je, tako kot pri ostalih družabnih omrežjih, bistvo v povezovanju med ljudmi. Pomembno je, da si ustvarite široko internetno mrežo poznanstev. Tudi to je namreč eden od kriterijev, da se boste pogosteje pojavljali med prvimi zadetki v iskalniku. Profilom z velikim številom kontaktov ljudje tudi bolj zaupajo.

V primerjavi s Facebookom LinkedIn ni tako oseben. Ljudje večinoma objavljajo vsebine povezane s poslom. Zato pri ustvarjanju novih povezav ne bo šlo za vdor v vašo zasebnost. Koristno je, da se povezujete tudi z ljudmi, ki jih osebno ne poznate. Tako boste pridobivali širši krog privržencev. Ko pošiljate prošnje za povezovanje, tega ne naredite na avtomatičen način. V prošnjo pripišite npr. razlog, zakaj si želite s to osebo navezati stik in ji povejte kaj lepega o njej oziroma o dejavnosti, s katero se ukvarja. Tako se bodo možnosti, da se bo oseba želela povezati z vami, povečale.

Vir: jesscreatives.com

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki