Kako zagotoviti čim boljšo dostavo email sporočil (Inbox Delivery)

Kako zagotoviti čim boljšo dostavo email sporočil? (Vir slike: sxc.hu)

Kako zagotoviti čim boljšo dostavo email sporočil (Inbox Delivery)

V časih, ko je vsak evro od prodaje izjemno pomemben, je nujno, da se vsak prodajni kanal čim bolje odreže. Pri email marketingu je prvi pogoj za to dostava sporočil tja, kjer jih bodo ljudje tudi dejansko videli, tj. v Inbox (mapa Prejeto) in ne v mapo z nezaželeno pošto (Junk/Bulk).
Kako zagotoviti čim boljšo dostavo email sporočil (Inbox Delivery)

Kako zagotoviti čim boljšo dostavo email sporočil? (Vir slike: sxc.hu)

To pa ni več tako enostavno, kot je bilo še pred leti, saj postajajo filtri nezaželene pošte vse bolj napredni, prav tako imajo ponudniki email računov (npr. Gmail, Yahoo, Outlook.com) svoje algoritme in pravila, po katerih razvrščajo sporočila. Poglejmo si nekaj splošnih in nekaj vsebinskih pravil email marketinga, ki vplivajo na dostavo vaših sporočil.

Kvalitetna lista prejemnikov

Prodajna sporočila pošiljamo naslovnikom, ki so se za to eksplicitno prijavili oziroma podali soglasje. Na kakšen način je bilo to soglasje pridobljeno, je stvar pošiljatelja/lastnika liste prejemnikov. Je pa dejstvo, da bomo dosegli boljši odziv pri tistih, ki so se prijavili na lastno pobudo, recimo na spletnem obrazcu, kjer so vpisali svoj email naslov in prijavo potrdili, v primerjavi s tistimi, ki so sodelovali v viralni igri, ali pa so se prijavili ob naročilu v spletni trgovini, kjer je bila prijava na koncu »slučajno« že izbrana in jo je kupec pozabil odkljukati.

Primer iz prakse: Gmail vam dodeli kot pošiljatelju masovnih sporočil določen sloves (ang. Reputation). Ta se veže na pošiljatelja, na vsebino sporočil, IP naslov in domeno, s katere pošiljate. Če bo lista dobra, tj. če se bodo kontakti odzivali (naložili slike v sporočilu, označili sporočilo kot pomembno, klikali na povezave v sporočilu), potem bo sloves pošiljatelja zrastel in je dostava v Inbox skoraj zagotovljena. Če pa se zgodi nasprotno, torej da se uporabniki ne odzivajo, brišejo sporočila, jih označijo kot nezaželena, bo sloves padel in pri naslednjem pošiljanju bo večja verjetnost, da bo vaš mailing pristal v mapi z nezaželeno pošto.

Pravilno zgrajena predloga sporočila

Če hočemo imeti odzivne prejemnike, potrebujemo dobro grafično oblikovano in vsebinsko zasnovano sporočilo. Pametno je, da se vedno držimo enake oblike oziroma postavitve predloge, ker se prejemniki nanjo navadijo in točno vedo, kje se nahaja na primer povzetek zanimivih člankov, kje zanimivi produkti ipd.

Preberite tudi E-mail marketing – kako začeti?

Prav tako je dobro imeti pravilno razmerje med tekstom in slikami. Sporočilo mora biti »lahko«, pri oblikovanju email predloge tudi ne moremo doseči vsega, kar lahko na spletnih straneh. Poizkusimo čim več oblikovati s pomočjo kodiranja namesto s slikami. V sporočilu naj bo manj kot 50 % slik v primerjavi s tekstom.

Pozorni moramo biti tudi na besede in besedne zveze, ki jih uporabljamo v zadevi sporočila (ang. Subject Line) in v samem telesu sporočila. Določene besede namreč filtri prepoznajo kot tipične fraze, ki se uporabljajo v masovnih nezaželenih sporočilih, t. i. spamu.

Uporabnikom sistema E-Poštar nudimo izdelavo HTML predlog po ugodnih cenah, z upoštevanjem vseh pravil in napotkov za čim boljšo dostavo.

V kolikor imate kakršnokoli vprašanje glede dostave sporočil (tehnično, vsebinsko), smo vam na voljo na telefon 040-438-420 ali preko emaila podpora@e-postar.com.

Tehnično brezhiben email marketing sistem

S tehničnega vidika mora biti pravilno sestavljena glava sporočila (ang. Header). IP naslovi, s katerih pošiljamo, morajo imeti reverse DNS, SPF zapis na domeni, DKIM zapis, povezavo za avtomatsko odjavo in še nekaj ostalih zadev. Predvsem pa je pomembno, da naši IP-ji niso zabeleženi na kateri od črnih list (ang. Blacklist), ki jih sistem preverja pri dostavi sporočil, ter da nimamo podobnega slabega slovesa s svojimi IP-ji/domenami kot tisti, s katerih prihaja veliko nezaželene pošte.

Avtorja vsebine sta Rok Skupek, Ms3 d.o.o in Mojca Lukan, Studio Moderna.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki