Kako zveste so vaše stranke?
Prijaznost šteje. (Vir: sport1.si)
Za stranke je pomemben prvi vtis, ki ga dobijo ob obisku restavracije ali podjetja.
Vzemimo za primer dve restavraciji z enako okusno in kvalitetno ponudbo. Prvi obisk v bližji in cenejši restavraciji vam ostane v spominu kot brezosebna izkušnja kjer dobite občutek, da ste le številka. Medtem pa si obisk v drugi restavraciji zapomnite po prijetnem prijateljskem vzdušju, kjer vam prijazno osebje, ki uživa v svojem delu da vedeti, da jim vaš obisk veliko pomeni. Če ob odhodu zaslišite še prijazen pozdrav in povabilo na ponovni obisk, naslednjič verjetno ne boste niti pomislili, da bi na hitro kosilo zavili v kakšen drug lokal s hitro hrano.
Ta zgodba nosi sporočilo za vsakega podjetnika, saj je mogoče s prijaznostjo in dobrim vzdušjem pritegniti marsikatero stranko. Vprašajte se torej ali bi tudi za vas stranke šle dlje in plačale več?
Vir: SmallBizBee