Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Mnoge raziskave so pokazale, da so podjetnicam tesni odnosi bolj pomembni kot posel, za podjetnike pa velja ravno obratno. Moški so veliko bolj nagnjeni k učinkovitosti in ne toliko h gradnji odnosov - so zaradi tega boljši ali slabši podjetniki?
Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose? (Vir slike: sxc.hu)

Večina moških podjetnikov gradi dolgoročne odnose s strankami, vendar je glavni cilj sklenitev posla. Tovrsten način sklepanja poslov je uspešen, vendar bi z malo truda in vložene energije v odnos lahko podjetnik postal še bolj uspešen.

Pozitivna lastnost moškega načina sklepanja poslov je osredotočenost na cilj. Zatakne pa se pri poslovanju z ženskami, saj moški, ki gradijo na tesnih odnosih izpodrivajo podjetnike, ki se tega še niso lotili. Pri poslovanju z žensko mora podjetnik upoštevati dejstvo, da imajo le-te drugačen pristop k poslu.

Pogled v preteklost

Razlike med moškim in ženskim načinom poslovanja si lahko razložimo s pogledom v našo preteklost in razvoj človeka.

Ženske so v preteklosti ostajale doma, njihov namen je bil omogočiti potomcem varno in prijetno okolje za razvoj. Bile so nabiralke in kasneje skrbnice vrtov. Da bi žele sadove, je bilo najprej potrebno posaditi seme, ga obvarovati in skrbeti zanj ter počakati da zraste. Vse to je od žensk zahtevalo razvoj čuta za skrbnost in potrpežljivost. Po drugi strani pa so moški hodili na lov, njihov glavni cilj je bil priti domov z ulovom. Za lov je bil potreben načrt in usklajevanje, vendar je bil postopek veliko bolj hiter in cilj jasno viden.

Kateri način poslovanja je boljši?

Vsak način ima svoje pozitivne in negativne lastnosti, vendar v kolikor želite uspešno poslovati z žensko boste morali razviti globlji odnos in pokazati več skrbnosti, ter ne hiteti s poslom.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje