Katere stranke so najboljše?

So najboljše stranke tiste, ki nakupijo največ izdelkov? Ali pa so to tiste, s katerimi je poslovanje najbolj prijetno? Poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje lahko močno izboljša poslovanje in zaslužek.
Članek: Deklariranje produktov

Deklariranje produktov (Vir slike: sxc.hu)

Mnogi podjetniki trdijo, da so prav vse stranke enako pomembne in temu primerno jih tudi tretirajo. Res je, da si vsaka stranka zasluži najvišjo kvaliteto storitev in izdelkov, a ni res, da so vse stranke enako pomembne. Različne stranke imajo na vaše poslovanje lahko različen učinek.

Če želite izboljšati svoje poslovanje, ocenite svoje stranke in jih razdelite na kategorije glede na dva kriterija: na dobiček, ki vam ga prinašajo in količino dela, ki ga imate z njimi.

Zaposlene naprosite, da ocenijo drugi del – količino dela, ki ga imajo z njimi. Vsako stranko naj ocenijo z oceno od 1 do 10. Pri tem naj ocenjujejo količino dela in čas, ki so ga porabili za posamezno stranko ter obnašanje stranke do zaposlenih.

Stranke nato razdelite na 4 kategorije:

  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo ogromno truda. Tovrstni ljudje so morda izbirčni, morda so le trenutno slabe volje, ali pa so preprosto nezadovoljni s poslovanjem vašega podjetja. V vsakem primeru so to stranke, ki vam najverjetneje ne bodo ostale zveste. Temu primerno lahko spremenite svoje obnašanje in jim poskusite spremeniti mnenje o vašemu podjetju, ali pa se preprosto odločite, da jih boste izpustili iz rok.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo ogromno truda. Nekateri bi vam svetovali, da se za tovrstne stranke preprosto prenehajte truditi. A dejstvo je, da vam prinašajo nekaj dobička in v kolikor jih ne nameravate nadomestiti z novimi strankami, bo vaše poslovanje utrpelo finančne izgube.
  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo zelo malo truda. To so stranke, ki si jih želi vsak poslovnež. Izvedite več o njih – od kje prihajajo, kje so izvedeli za vaše podjetje? Želite si več takih strank, zato ugotovite natančno, za kakšen tip ljudi gre.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo zelo malo truda. Morda ne kupujejo izdelkov in storitev, za katere bi vi želeli, da jih kupujejo, a so najverjetneje zveste in z malo truda bi se jih dalo spremeniti v stranke, ki vam prinašajo velik dobiček. Izkoristite priložnost!

Se sliši zapleteno? Morda res, a poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje močno vpliva na poslovanje in zaslužek. Še posebej v primeru, da je vaša baza strank zaenkrat še majhna.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje