Podjetje že nekaj časa del sredstev vlaga v tehnologijo sončnih celic, saj želijo njihov veliki podatkovni center delno napajati tudi s sončno energijo. Na glavni poslovni stavbi v Mountain View pa že postavljajo 1,6 megavatne celične plošče.
Direktor Eric Schmidt je poudaril, da sončna energija ni le pravilna odločitev, ampak bo podjetju tudi prihranila denar.
Google bo že res prihranil pri stroških za elektriko, vendar bo zato veliko namenil postavitvi sistema in njegovemu vzdrževanju. Pozitivna medijska pozornost projektu gotovo ni zanemarljiva in pri podjetju se tega še kako dobro zavedajo.
Lansko leto so predstavili tudi stran imenovano Summer of green, na kateri si lahko preberete nasvete za okolju bolj prijazne načine potovanj.
YAHOO
Igralec Matt Dillon bo skupaj s podjetjem promoviral projekt najbolj zelenega mesta v državi (“Greenest City in America”). Zmagovalcu projekta bo Yahoo podelil celo malo floto hibridnih taksijev, New York pa že čaka na svojo obljubljeno pošiljko.
Tako kot Google ima Yahoo svojo “zeleno” stran, pravzaprav kar dve, Be a better planet in Yahoo green.
Vir: TechCrunch