Kdo je najbogatejši človek na svetu?

Revija Forbes je pred kratkim izvedla obširno raziskavo, da bi ugotovila, kdo je najbogatejši človek na svetu. Na prvem mestu se je nekoliko presenetljivo znašel Mehičan Carlos Slim.
Kdo je najbogatejši človek na svetu?

Tudi vi mislite visoko? (slika: buzzle)

Svet je vedno fasciniran nad najpremožnejšimi ljudmi in ljudi pogosto zanima, kako so premožni poslovneži prišli do svojega bogastva. Poslovna revija Forbes vsako leto razišče, kdo je najbogatejši človek na svetu. Glede na letošnji seznam bogatašev, ki so ga sestavili pri reviji Forbes, je to Carlos Slim Helu, ki je za 500 milijonov dolarjev prekašal ameriškega carja programske opreme in lastnika Microsofta, Billa Gatesa. Slednjemu sledi Warren Buffett, lastnik podjetja Berkshire Hathaway.

Spodaj je seznam desetih najbogatejših ljudi na svetu. Njihovo neto premoženje je izraženo v milijardah ameriških dolarjev.

 

Rang Posameznik Ime podjetja Neto premoženje
1 Carlos Slim Helu, Mexico America Movil 53.5
2 Bill Gates, USA Microsoft 53.0
3 Warren Buffett, USA Berkshire Hathaway 47.0
4 Mukesh Ambani, India Reliance Industries 29.0
5 Lakshmi Mittal, India ArcelorMittal 28.7
6 Lawrence Ellison, USA Oracle 28.0
7 Bernard Arnault, France LVMH 27.5
8 Eike Batista, Brazil EBX, MMX, OGX, MPX, Mr. Lam, Porto de Peruibe 27.0
9 Amancio Orlega, Spain Inditex 25.0
10 Karl Albrecht, Germany Aldi 23.5

 

Lansko leto (2009) se je Carlos Slim nahajal na tretjem mestu na seznamu najbogatejših Zemljanov, a je na prvo mesto skočil predvsem zaradi pridobitve mehiškega nacionalnega telefonskega podjetja. Pa poglejmo podrobneje, kakšna je pravzaprav bila življenjska in poslovna pot Carlosa Slima, ki je vsaj trenutno najbogatejši človek na svetu.

Carlos Slim Helu: Najbogatejši Zemljan

Carlos Slim Helu, ki je trenutno najbogatejši človek na svetu, je začel precej skromno. Najmlajši izmed šestih sinov, se je rodil 28. januarja 1940 v Mexico Cityju, v Mehiki. Sin libanonskih priseljencev, Yusefa Salima Haddada in Linde Helu Carlos, je študiral inženirstvo na dobro poznani univerzi v Mehiki, ki se imenuje Universidad Nacional Autónoma de México. Carlos je prvič okusil slast uspeha, ko je bil star 26 let. Takrat je bilo njegovo neto premoženje vredno 40 milijonov dolarjev in se je le še strmo vzpenjalo. Leta 1967 se je poročil in postal oče šestim otrokom. Njegovi sinovi so prav tako pomagali svojemu očetu pri poganjanju njihovega konglomerata. Carlos je prišel do finančnih uspehov tako, da je našel podcenjena podjetja in jih sčasoma naredil dobičkonosna. Leta 1990 je Carlos od mehiške vlade prevzel telekomunikacijsko podjetje Telefonos de Mexico (Telmex). Sprva so ga kritizirali, saj je podražil klicne tarife, a je izboljšal storitve, ki jih je telefonsko podjetje ponujalo, poleg tega pa je ponudil mnoge storitve kot so lokalni in klici na “velike razdalje”, telefonski imenik, internetne in mobilne storitve. Pridobil je tudi Prodigy, ameriško ISP podjetje, ki zagotavlja internet storitve in si prav tako lasti največje mehiško ISP podjetje.

Uspešna zgodba tega poslovnega tajkuna je bila objavljena v mnogih časopisih in revijah. The Wall Street Journal je o njem napisal obširen članek in ga uvrstil na svojo naslovnico avgusta 2007. Članek je izpostavljal njegove poslovne veščine in celo napovedal, da bo postal najbogatejši človek na svetu. Revija Forbes je Carlosa uvrstila na tretje mesto med najbogatejšimi marca 2009. Leto kasneje je njegovo neto premoženje znašalo že 53,5 milijard dolarjev, kar ga je potisnilo na prvo mesto pred Billa Gatesa. Pohvali se lahko tudi z mnogimi drugimi dosežki. Bil je namreč podpredsednik Mehiške borze in predsednik Združenja mehiških posredniških hiš. Prav tako je vodil Latinskoameriški komite newyorške borze. Carlos si lasti 90 odstotkov mehiških telefonskih linij, kontrolira Telcel, ki je mehiško mobilno podjetje in je eden izmed vodilnih v telekomunikacijski industriji.

Carlos Slim Helu, najbogatejši človek na svetu, je prvi neameričan po 16-ih letih, ki je postal najbogatejši človek na zemeljski obli. Po tem, ko ga je zapustila žena, so se pojavile nekatere špekulacije o njem, da ne misli na ničesar drugega kot na poslovanje, a njegovo premoženje ga pušča neomajnega, saj sam verjame, da je potrebno preprosto živeti in visoko misliti.

 

Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje