Kickstarter podporniki bodo svoje Chipole dobili pred božičnim večerom

Pred nekaj dnevi se je končalo zbiranje sredstev na Kickstarterju za Chipolo, projekt mlade slovenske ekipe tehnoloških navdušencev. O nadaljnjih načrtih mladega podjetja smo povprašali Tadeja Jevševarja, ki je v podjetju zadolžen za promocijo produkta in stike z javnostjo.
Kickstarter podporniki bodo svoje Chipole dobili pred božičnim večerom

Kickstarter podporniki bodo svoje Chipole dobili pred božičnim večerom

Chipolo, revolucionaren obesek, ki poskrbi, da nikoli več ne boste založili svojih ključev, denarnic in drugih nepogrešljivih predmetov, je na Kickstarterju v dobrih 25 dneh, kolikor je trajala spletna kampanja za zbiranje sredstev, prepričal več kot 5.300 podpornikov in z njihovo pomočjo zbral več kot 293 tisoč dolarjev.

Po izjemnem uspehu mlade ekipe razvijalcev, ki je zastavljeni cilj v višini 15 tisoč dolarjev močno presegla, smo kontaktirali Tadeja Jevševarja, ki je v podjetju zadolžen za promocijo produkta in stike z javnostjo. Povedal je: »Občutki so zelo lepi, kajti tako veliko število podpornikov nam zagotavlja, da je zelo veliko povpraševanja po našem produktu.«

Kot je pojasnil, zaenkrat vse poteka tako, kot so načrtovali: »V enem dnevu smo se preselili v nove, večje pisarne, kjer lahko nemoteno poteka vso potrebno delo. Začeli smo že s proizvodnjo in zaenkrat smo na pravi poti, da bodo Kickstarter podporniki dobili svoje Chipole pred božičnim večerom.« Zaenkrat še ne razmišljajo o selitvi v tujino – ostajajo na domačih tleh in tudi v prihodnje nameravajo širiti ekipo tukaj, prav tako pa nadaljevati s proizvodnjo v Sloveniji.

Ekipa je na Kickstarterju od podpornikov dobila veliko novih idej, nekaj izmed njih v prihodnosti nameravajo tudi uresničiti. Podporniki so tekom kampanje večkrat izrazili željo po tem, da izdelajo ovitek za Chipolo, ki ga bo varoval pred vodo. »Idej je bilo zelo veliko in eno izmed najbolj zaželenih smo napovedali že med kampanjo, in sicer smo predstavili Chipolo Bumper. Ta bo služil kot nekakšen obroč, ki ga bo uporabnik nadel na svoj Chipolo, ter bo omogočal, da bo Chipolo deloval nemoteno tudi, če se zmoči. Chipolo Bumper bomo podpornikom pošiljali v marcu, prav tako pa bo takrat na voljo tudi na naši spletni trgovini,« je prihod nove inovacije napovedal Tadej.

Chipolo je že naprodaj v spletni trgovini: Chipolo Store

Ekipa ima te dni polne roke dela. »Trenutno je naš plan čim hitreje povečati našo proizvodnjo, saj je poleg velikega števila naročenih Chipolov preko Kickstarterja tudi zelo veliko povpraševanje po našem izdelku tako na naši spletni trgovini kot tudi s strani distributerjev iz celega sveta. Še vedno sprejemamo naročila vseh potencialnih distributerjev, kot tudi že prodajamo Chipolo na naši spletni trgovini. Vsi, ki želite svoj Chipolo, ga lahko že danes naročite tukaj: www.chipolo.net/order.«

Mi svojega že imamo, pa vi? 🙂

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje