Kitajski iskalnik Baidu v bitki s »klikanjem«

Iskalnik Baidu se srečuje z visokim odstotkom lažnih klikov na spletne oglaševalce.

V svetu spletnega marketinga poznamo več načinov plačevanja oglasnega prostora. Eden izmed takih je plačilo na klik in se zaračuna, ko uporabnik klikne na določeno pasico.

T.i. click fraud problem se pojavi, ko uporabniki namerno klikajo na oglase, brez želje po nakupu izdelkov. To naj bi bil tudi zelo pogost in organiziran korak konkurenčnih oglaševalcev, saj na tak način zvišujejo stroške ostalim akterjem v panogi.

Zadnji podatki kažejo, da so »klik« prevare zelo pogoste na kitajskem iskalniku Baidu. Lažnih naj bi bilo kar 34% vseh klikov, medtem ko jih ima Google 24%. To naj bi vodilo v preklic nekaterih oglaševalskih pogodb z Baidu iskalnikom in selitvijo na Google.

V kontekst teme spada tudi novica o projektu  FraudWall. Gre za program, ki naj bi omejil lažne klike, med razvojno ekipo pa najdemo tudi inženirja, ki je delal na projetu GMail. Google naj bi že izrazil željo po sodelovanju.

 

Vir:  VentureBeat

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje