Ko se posel sklepa kar na nogometni zelenici

Med podjetniki in zaposlenimi v gospodarstvu najdemo kar nekaj takšnih, ki z veseljem brcnejo nogometno žogo. Nekaj takšnih se bo tudi letos vključilo v projekt Poslovne nogometne lige, ki ga vodita Društvo za promocijo športa Slovenije in Nogometna zveza Slovenije.
Ko se posel sklepa kar na nogometni zelenici

Iz Obale se letos Poslovna nogometna liga širi v druge regije (Vir slike: Valentina Franza).

Letošnja Poslovna nogometna liga je med aprilom in junijem letos na Obali pritegnila kar 20 podjetij, ki so oblikovala 16 ekip – zmagalo pa je podjetje Zag Conti, med udeleženci pa so bili tudi Banka Koper, Zavarovalnica Triglav, Intereuropa, Gold Club, Casino Portorož in Luka Koper. Ravno zaradi dejstva, da je v letu 2014 organiziran enodnevni nogometni turnir Luka Koper World Cup 2014, ki je pritegnil tudi hrvaška podjetja, so se v Društvu za promocijo športa Slovenije  odločili, da povežejo podjetja v projekt Poslovne nogometne lige. Gre za tekmovanje v malem nogometu, in sicer na umetni travi.

Pritegnili osrednje igralce slovenskega gospodarstva

Liga ni namenjena zgolj brcanju in tekanju po zelenici, temveč tudi teambuildingu, mreženju in gospodarskemu povezovanju. Za zdaj jim je k projektu uspelo pritegniti »nekatere osrednje igralce v svetu slovenskega gospodarstva, pa tudi manj znana podjetija, ki se ravno prek tovrstnih projektov želijo znova in znova dokazati ter se širši javnosti predstaviti v najlepši luči«, pravi Matevž Brec, predsednik  društva, ki deluje od leta 2009.

Med letom se zvrsti od šest do sedem tekem, vrhunec liga doseže junija (Vir slike: Valentina Franza).

Iz Obale še v druge regije

Zaradi dobrega odziva na Obali bodo projekt skupaj z Nogometno zvezo Slovenije razširili še v ostale slovenske regije. Sodelujejo lahko podjetja, mala in večja, tudi nekatere institucije, ki so tako ali drugače povezane z gospodarstvom. V prihajajoči sezoni se bo predstavilo na primer moštvo iz vrst Mestne občine Koper, pričakujejo pa še potrditev sodelovanja s strani Mestne občine Ljubljana in Mestne občine Kranj.

Omejitve društva pri opravljanju pridobitnih dejavnosti >>

Moštvo lahko sestavi tudi več podjetij

»Pogoj za sodelovanje je le zadostno število ljubiteljev športa, ki bi se radi zabavali ob nogometni igri, ob tem pa je potrebno poudariti še, da se lahko v eno nogometno moštvo med seboj poveže tudi več podjetij,« pojasnjuje Ankarančan, ki s Ptujčanko Andrejo Drevenšek tvori ožjo ekipo vodstva društva. Skupno pri projektu sodeluje okoli 30 športnih navdušencev.

Čas za prijavo se počasi izteka. Pišite na matevz.brec [afna] sportforum.si za več informacij!

Septembra in oktober, vrhunec od aprila do junija

Na letni ravni organizirajo od šest do sedem dogodkov, prvi del se bo odvijal septembra in oktobra, drugi del pa od aprila do junija prihodnje leto. Ob nogometnih igriščih pripravijo tudi bogat spremljevalni program, od nogometnega vrtca, v katerega so vključeni otroci, ki jih bo po novem zabavala tudi maskota, karaok, glasbenih nastopov do posebnih poslovnih mreženj in nagradnih iger.

Ožjo ekipo poleg Breca sestavlja še Andreja Drevenšek, celotno ekipo pa okoli 30 članov (Vir slike: Valentina Franza).

Največji strošek ekipi predstavlja najem površin in opreme za organizacijo dogodkov ter najem zunanjih sodelavcev, vse od zdravnika, napovedovalcev, gostinskega in drugega osebja. Brec dodaja še, da v tem obdobju veliko energije vlagajo še v en projekt iz področja aktivacije prebivalstva za povečano športno aktivnost, a je za zdaj o projektu še skrivnosten.

Dober teren za spoznavanje bodočih poslovnih partnerjev

»Želimo si, da bi čez pet let Poslovno ligo implementirali tudi v ostale športne panoge in s tem dodatno krepili športni duh v Sloveniji in obenem pripomogli h krepitvi športnega duha tudi v gospodarstvu,« o željah spregovori sogovornik, ki razkrije, da se je v okviru prve Poslovne nogometne lige spletlo tudi nekaj novih poslovnih in prijateljskih vezi. Koliko dejanskih sodelovanj se je stkalo, ne more povedati, pravi pa, da je glede na odzive »podjetniških športnikov« prepričan, da gre za dober »teren za spoznavanje bodočih poslovnih partnerjev«.

Oznake: ,