Kolumna: Kako smo dosegli 1.400.000 prenosov naše aplikacije

"Sistem spoznavanja ljudi preko mobilnih telefonov je še vedno precej plastičen in težak. Odločitev je bila jasna. Zmoreva narediti nekaj boljšega!" Preberite si kolumno Tilna Gašperšiča, ki mu je z ekipo uspelo doseči 1.400.000 prenosov njihove aplikacije.
Kolumna: Kako smo dosegli 1.400.000 prenosov naše aplikacije

Kolumna: Kako smo dosegli 1.400.000 prenosov naše aplikacije (Vir: LinkedIn.com)

Ozadje:

Z Mihom (izvršnim direktorjem) sva se pripravljala na izlet v Kolumbijo. Radoveden kot sem, sem skušal odkriti, kako v Kolumbiji najti čim več sopotnikov in domačinov.

Sistem spoznavanja ljudi preko mobilnih telefonov je še vedno precej plastičen in težak. Facebook je strog s pravili glede dodajanja oseb, ki jih v resnici ne poznaš. Na aplikacijah WhatsApp, Viber in ostalih aplikacijah za pošiljanje sporočil je zelo težko oziroma nemogoče dodati osebo, če nimaš njene telefonske številke. Na koncu je bila aplikacija Tinder še najbolj obetavna možnost. Vendar pa je takrat imela eno težavo – spoznaval si lahko le tiste ljudi, ki so bili v tvoji bližini. Zato smo vdrli v mobilni sistem GPS, da je prikazoval našo lokacijo v Kolumbiji že mesec dni prej, preden smo sploh tja odšli.

Postopek spoznavanja ljudi na Tinderju je kljub temu še vedno zelo težaven. Najprej z drsanjem levo in desno brskate med osebami in jih izberete glede na njihov izgled, nato pričnete pogovor, se prestavite na aplikacijo WhatsApp, z WhatsApp-a greste na Facebook, da si ogledate še več fotografij, zgodovino osebe, status razmerja in vse ostale stvari, ki jih na Facebooku pregledujemo. Po Facebooku je na vrsti Skype za video pogovor, za tem pa, če imate srečo, se s to osebo srečate v živo, nato greste na žalost spet nazaj na WhatsApp, Facebook in Skype – toda nikoli več na Tinder, seveda 🙂 Medtem ko je Miha izgubil prav vse zanimanje, sem bil jaz zaljubljen, še preden sva se vrnila.

Ko sva v Kolumbiji raziskovala čudovito naravo, sva imela ves čas v mislih: ali res potrebujemo štiri do pet aplikacij, samo da bi spoznali novo osebo? Ko sva prišla domov, je bila odločitev jasna. Zmoreva narediti nekaj boljšega, želiva narediti nekaj boljšega! Pustila sva svoji redni in dobro plačani službi, poiskala nekaj mentorjev, sestavila ekipo in pričela z delom.

Danes imamo mobilno aplikacijo, imenovano Messenger. Trenutno je na voljo le za Android, a imamo velike načrte tudi za iOS. Messenger vključuje preproste igre, ki vsakdanjo komunikacijo s prijatelji naredijo bolj zanimivo, spoznavanje novih ljudi pa bolj zabavno. S temi preprostimi funkcijami v BETA verziji ima naša aplikacija več kot 1.400.000 prenosov, kar pomeni 7000 novih prenosov vsak dan.

Do sem so nas pripeljali naslednji preprosti koraki:

– hiter razvoj (že samo preprosta funkcija deljenja na Facebooku v naši aplikaciji je povečala rezultate, dodajanje potrditvenih sporočil pa je drastično povečalo število rednih uporabnikov).

“Če vam ni nerodno ob prvi različici vašega izdelka, ste ga na tržišče dali prepozno.” – Reid Hoffman

inovativen način upravljanja z javnim ugledom aplikacije (imeti dober ugled aplikacije je največji dejavnik, ko govorimo o ASO (App Store Optimization) – ASO je SEO za mobilne naprave.)

iskanje mentorja, ki vam svetuje in vas priganja! Le bog ve, kaj bi se zgodilo, če nam Dejan Roljič ne bi rekel, da smo zmešani, ker ne delamo, ter da imamo gos, ki nese zlata jajca. 

– pametna uporaba ključnih besed v trgovini Google Play in ohranjanje pozicije. Blagovna znamka je res pomembna, a brez uporabnikov ne pomeni nič. Verjemite mi, kar vam pravim, Clash of Kings (ne Clans… Kings) plačuje 0,4 dolarja za prenos aplikacije kjer koli na svetu.

Kaj torej sledi:

Tako kot vsak izmed nas, se tudi startup podjetja borijo predvsem z eno pomembno stvarjo. Pomanjkanjem denarja. Moram poudariti, da so se tekoči stroški razvoja in vseh potrebnih stvari krili iz žepov ustanoviteljev. Pred kratkim smo sicer dobili investicijo v višini 15.000 evrov od pospeševalnika ABC accelerator, vendar glede na trenutno stanje ne bo zadostovalo za dolgo.

Kar zadeva iOS, imamo globalno distribucijo z največjimi trgi v Mjanmaru, ZDA, Braziliji, Mehiki, Indiji in državah Bližnjega vzhoda. V Mjanmaru so res bolj razširjene naprave z operacijskim sistemom Android. Vendar v ZDA prednjači Apple. Narediti moramo tudi različico za iOS. Na naši strani trgovine Google Play imamo kar precej prometa s strani Applovih naprav, tako da distribucija za ta trg ne bo predstavljala večjih težav. In še ena stvar.

Čeprav smo bolj spretni, ugotavljamo, da več kot testiramo, več se naučimo… prava znanost, kaj? Zato to tudi počnemo: na trg uporabnikom tedensko pošiljamo različice z večjimi popravki.

Povečanje števila rednih obiskovalcev. To predstavlja naš največji napor. Vendar pa je le-to močno povezano z vse hitrejšim razvojem. Vsaka različica prinaša pozitivne rezultate glede povečevanja števila rednih obiskovalcev. To je seveda povezano tudi z iOS različico.

Ob delu moramo uživati. To zadnje je moja zamisel. Trdno verjamem, da ni vedno dobro jemati stvari preveč resno. Še vedno smo mladi in moramo živeti življenje.

Z dovoljenjem avtorja povzeto po zapisu na LinkedIn-u.

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje