Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo?
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov (Vir: HubSpot.com)

Osnovne komponente poslanega sporočila

Na kaj vse moramo biti pozorni, da pošiljanje ne bo nočna mora? Ko pripravljamo kontrolni seznam, razdelimo aktivnosti na 4 komponente:

  • Prejemniki: komu pošiljamo
  • Vsebina: kaj želimo sporočiti
  • Oblika: kako je videti e-mail
  • Program: s katerim pošiljamo e-maile

Bodite pozorni predvsem na dinamične dele sporočila; če zamenjamo elektronski naslov prejemnika, moramo spremeniti tudi naslovno ime v sporočilu.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Primer seznama aktivnosti za preverjanje

Zapišite vse aktivnosti, ki jih že izvajate za štiri osnovne komponente. Vsakokrat, ko pošljete mail, dopišite, kaj naredite, da boste pripravili popoln seznam.

Prejemniki:

  • Ste izbrali pravi segment prejemnikov iz orodja za pošiljanje?
  • So vsa imena pravilno izpisana?
  • Ste prečistili seznam nedelujočih e-naslovov?

Vsebina:

  • Ste preverili dinamično vsebino?
  • Je besedilo lektorirano?
  • Ste povezavam dodali parametre za spremljanje?
  • Ste dodali zanimiv naslov sporočila (subject)?
  • Je sporočilo dovolj kratko in jedrnato?
  • So izpostavljene glavne koristi za bralca?
  • Je dodan poziv k akciji, tako da prejemnik ve, kaj narediti?

Oblika:

  • Je v sporočilu vaš logotip?
  • Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih?
  • Ste prilagodili velikost slik, da niso prevelike?

Kampanja:

  • Ste poslali testno sporočilo?
  • Ste nastavili pravilni čas pošiljanja, če je sporočilo namenjeno tujim trgom?
  • Ste nastavili ime pošiljatelja, da ne pošiljate kot info@?

To so le nekatere izmed aktivnosti seznama, ki jih dvakrat (ali trikrat, za vsak primer) preverite, preden odpošljete sporočila. Seznamu dodajte še druge aktivnosti, pri čemer si lahko pomagate s spletnimi orodji, na primer Checkli.com.

Napaka se še vedno lahko zgodi, toda s seznamom boste na dan pošiljanja gotovo mirnejši.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje