
LACEnano učinkovito minimizira bolečino pri tetoviranju (Vir fotografije: arhiv LACEnano)
Ekipo sestavljajo Peter Bukovec v vlogi strojnika in idejnega vodje ekipe, Rok Jurečič, ki skrbi za poslovno in marketinško področje, Robert Zagorec, zadolžen za elektrotehnični del in oblikovalka Lara Zupančič, ki oblikuje in nadgrajuje grafično podobo sveže oblikovanega startupa. Slednji se zaenkrat financira iz rednih zaposlitev svojih članov.
Minimiziranje problema mravljinčastih rok pri procesu tetoviranja
Njihova ideja rešuje problem mravljinčastih rok oseb, ki se ukvarjajo s tetoviranjem – kar se zgodi zaradi teže in tresljajev pri sami dejavnosti –, zmanjšuje bolečino tetoviranca in omogoča enostavno čiščenje ter steriliziranje. Njihova ciljna skupina so ‘tetoverji’, ki obožujejo ‘tetoverske’ naprave in želijo za svoje delo le najboljšo opremo. Trg je zelo specifičen, kar po mnenju Bukovca predstavlja nekatere ovire kot tudi prednosti.
Vir slike: arhiv LACEnano
Zgodnja faza intenzivnega testiranja produkta uspešno opravljena
»Trenutno smo intenzivno testirali produkt s prvimi uporabniki, t.i.’early adopters’ in ugotovili, kaj jim je všeč in kako ga lahko še izpilimo. V ta namen smo tudi prestavili lansiranje prednaročniške akcije na naslednje leto, saj je tipični uporabnik in hkrati bodoči kupec najpomembnejši faktor pri postavljanju uspešnega startupa,« pojasnjuje Jurečič, ki doda še: »Zadnja dva meseca se je testiralo produkt tudi z zelo priznanim ‘tetoverjem’ iz Italije, ki je precej vpliven mnenjski voditelj in mu je naš izdelek zelo prirasel k srcu.«
Piljenje prototipov v končni produkt
Trenutno pri LACEnano tako pilijo prototipe v končni produkt z uporabniki, saj je zanimanje slednjih lahko ključ do uspeha. »Med celotnim piljenjem smo razvili še svoj napajalnik naprave za tetoviranje, ki omogoča tudi prodajo posebej – to je bil še en pozitivni učinek testiranja z našimi prvimi uporabniki,« pojasnjuje Jurečič.