LACEnano učinkovito minimizira bolečino pri tetoviranju

Ekipo LACEnano, ki nudi izboljšane načine tetoviranja, s tem da minimizira stopnjo bolečine pri samem dejanju, se je izoblikovala v KickUP programu, kateri je v organizaciji StartUP Novo mesto potekal od septembra 2013 do januarja 2014.
LACEnano učinkovito minimizira bolečino pri tetoviranju

LACEnano učinkovito minimizira bolečino pri tetoviranju (Vir fotografije: arhiv LACEnano)

Ekipo sestavljajo Peter Bukovec v vlogi strojnika in idejnega vodje ekipe, Rok Jurečič, ki skrbi za poslovno in marketinško področje, Robert Zagorec, zadolžen za elektrotehnični del in oblikovalka Lara Zupančič, ki oblikuje in nadgrajuje grafično podobo sveže oblikovanega startupa. Slednji se zaenkrat financira iz rednih zaposlitev svojih članov.

Minimiziranje problema mravljinčastih rok pri procesu tetoviranja

Njihova ideja rešuje problem mravljinčastih rok oseb, ki se ukvarjajo s tetoviranjem – kar se zgodi zaradi teže in tresljajev pri sami dejavnosti –, zmanjšuje bolečino tetoviranca in omogoča enostavno čiščenje ter steriliziranje. Njihova ciljna skupina so ‘tetoverji’, ki obožujejo ‘tetoverske’ naprave in želijo za svoje delo le najboljšo opremo. Trg je zelo specifičen, kar po mnenju Bukovca predstavlja nekatere ovire kot tudi prednosti.

                                               Vir slike: arhiv LACEnano

Zgodnja faza intenzivnega testiranja produkta uspešno opravljena

»Trenutno smo intenzivno testirali produkt s prvimi uporabniki, t.i.’early adopters’ in ugotovili, kaj jim je všeč in kako ga lahko še izpilimo. V ta namen smo tudi prestavili lansiranje prednaročniške akcije na naslednje leto, saj je tipični uporabnik in hkrati bodoči kupec najpomembnejši faktor pri postavljanju uspešnega startupa,« pojasnjuje Jurečič, ki doda še: »Zadnja dva meseca se je testiralo produkt tudi z zelo priznanim ‘tetoverjem’ iz Italije, ki je precej vpliven mnenjski voditelj in mu je naš izdelek zelo prirasel k srcu.«

Piljenje prototipov v končni produkt 

Trenutno pri LACEnano tako pilijo prototipe v končni produkt z uporabniki, saj je zanimanje slednjih lahko ključ do uspeha. »Med celotnim piljenjem smo razvili še svoj napajalnik naprave za tetoviranje, ki omogoča tudi prodajo posebej – to je bil še en pozitivni učinek testiranja z našimi prvimi uporabniki,« pojasnjuje Jurečič.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje