Eden izmed ameriških investitorjev je objavil pogovor preko e-maila z naključnim podjetnikom (takšnih elektronskih pisem dobi od 25 do 100 na dan).
Podjetnik: Zanima me, ali trenutno investirate v nova startup podjetja?
Investitor: Mi lahko v enem odstavku opišete, kaj počnete in vam javim, če je to nekaj, kar bi nas zanimalo.
Podjetnik: Težko je opisati posel zgolj v enem odstavku. Ne vem, kako bi opisal podjetje, posel, sebe in naše stranke zgolj v enem poglavju, bojim se, da bi v tem primeru veliko stvari izpustil.
Investitor je podjetniku nato odgovoril, da ni zainteresiran za sodelovanje z njim. Pred tem je še na hitro pogledal podjetnikov daljši opis posla in njegovo spletno stran. Na žalost je podjetnik zamudil priložnost, da bi v investitorju vzpodbudil zanimanje za sodelovanje.
Opis v treh povedih
Vsak podjetnik mora biti sposoben opisati svoj posel v enem odstavku (3 do 10 povedi) ali v dobri minuti. Najboljše je, če svoj opis strnete v 3 povedi:
- Kaj delamo?
- Za koga/komu delamo?
- Zakaj je to pomembno?
Predstavitev
Ko se pripravljate za predstavitev, pa upoštevajte naslednje napotke:
- Pokažite, ne govorite.
- Ne delajte pregleda nad predstavitvijo na začetku.
- Nikar ne zapravite prvih 60 sekund, saj imate takrat možnost, da vzbudite zanimanje investitorjev.
Vir: venturebeat.com
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!