Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Lani Google iz sistema Ads odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Google je objavil poročilo o neprimernem oglaševanju v sistemu Ads, kjer razkriva, da je lansko leto odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov, kar je za kar 50 odstotkov več kot leto pred tem, ko jih je odstranil 350 milijonov.
Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Iskanje in odstranjevanje neprimernih oglasov in oglaševalcev iz sistema Ads seveda ni samo v interesu javnosti, temveč tudi v interesu Googla. Če spletni uporabniki menijo, da so oglasi zavajajoči, nezakoniti ali nevarni, potem ne klikajo nanje in ne prinašajo dobička Googlu.

Da bi spletni velikan pridobil ali ohranil zaupanje v Ads je objavil statistiko o uspehu blokiranja neprimernih oglasov ter oglaševalcev. Mednje sodijo tisti, ki kršijo pogoje uporabe, oglašujejo ponaredke, vodijo na spletne strani s škodljivo programsko opremo ali na kateri drugi način predstavljajo nevarnost uporabnikom spleta.

Poročilo kaže, da je leta 2014 zaradi nespoštovanja pravil iz oglaševanja izključil 214 tisoč oglaševalcev, kar je za četrtino manj kot leta 2013, ko jih je izključil 270 tisoč. Od tega je v lanskem letu iz procesa oglaševanja izključil 7 tisoč uporabnikov, ki so oglaševali ponarejeno blago.

To je za polovico manj kot leto pred tem, kar naj bi, kot pravi Google, dokazovalo, da ponarejevalci vedno težje izkoriščajo sistem za prodajo ponarejenega blaga. Seveda pa to lahko interpretiramo tudi kot posledico vse večje spretnosti prodajalcev s ponarejenim blagom. Google namreč za odkrivanje kršitev uporablja poseben algoritem, ki najde sumljive oglase. Te nato analizirajo zaposleni, ki ugotovijo, ali oglasi res kršijo pogoje uporabe. Glede na to, ali so oglasi res neprimerni ali ne, se algoritem neprestano uči in izpopolnjuje.

Druge številke kažejo, da je lansko leto Google iz sistema oglaševanja odstranil 250 tisoč strani, na katerih so našli vohunsko ali drugo zlonamerno programsko opremo. 4,3 milijona oglasov je bilo zavrnjenih zaradi kršenja avtorskih pravic, 9,6 milijona pa zaradi zavajajočih informacij o izdelkih z zdravo prehrano.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki