Live reportaža: Konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Ponedeljek, 9.12., smo preživeli v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani, kjer je potekala konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Dogodek poteka v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javno agencijo ter Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo. Poleg priložnosti za druženje ste udeleženci imeli možnost prisluhniti mnogim navdihujočim zgodbam.
79200278_514378072510750_7274730256374693888_n

Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si za ponedeljek, 9.12.2019, niste mogli zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. V družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov smo se družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Zastopane bodo različne industrije, od optike do financ, glampinga, založništva in hrane. Za vsakega se je torej našla zanimiva tema za širjenje obzorij. Naši gostje so s svojimi izkušnjami, primeri dobre prakse in dragocenimi nasveti pomagali postaviti dobre pogoje za razvoj vašega podjetja.

11:45

Mi smo pripravljeni. Štartamo ob 13:00!

13:05

Kot prvi govrec se nam je pridružil Jaka Ažman iz podjetja Glamping Lushna. “S prijateljem sva imela idejo, da bi prostor v kampu preuredila in tam postavila hišice. Postavila sva glamurozno hišico in ugotovila, da bi to lahko bila zelo dobra poslovna ideja. Ljudje potrebujejo čas zase in veliko si jih želi oddih v naravi. Šele, ko so naše hišice objavili v London Times-u, v članku 20 Top Glamping destinacij, smo se začeli zavedati, da pravzaprav izvajamo glamping. Zdaj smo se razširili na več destinacij. ”

13:30

Naslednji govorec je iz podjetja Della Spina. Marin Medak:” Naš koncept je poseben, saj si kupec preko spleta izbere tri okvire očal s svojo dioptrijo. Mi mu jih pošljemo, da jih testira, nato izbere tista, ki mu ustrezajo, ostala pa vrne na naše stroške. Ko smo odprli fizično optiko, smo pridobili tudi starejše kupce in pa kupce, ki želijo očala poskusiti v živo. Ko smo se povezali z influencerji, smo ugotovili, da imajo velik vpliv na pospešitev prodaje. Dober marketing pa je tudi kupec sam, saj če nosi vsak dan druga očala, ljudje to opazijo in se naš glas hitro širi.”

14:10

Poteka panel z naslovom Kako napasti konkurenco, ki ima več denarja kot ti? Panel vodi Blaž Jamšek, njegovi gostje so: Marin Medak (Della Spina), Gregor Sakovič (NLB) in Jaka Oman iz podjetja Resna igra.

14:55

Odmor za kavo in druženje

15:25

Po odmoru se nam je pridružil Nejc Apšner iz podjetja Nekster. “Nekster je prva platforma v Evropi, ki ponuja storitev faktoring financiranje. Faktoring pomeni, da podjetja pridobijo denarna sredstva za svojo rast. Po začetnih težavah smo stopili korak nazaj in začeli iskati, kje so bile naše napake. Nove možnosti so se nam odprle, ko je do nas prišel investitor, ki je imel veliko sredstev, ki nam jih je dal na razpolago. Vlagati smo začeli v nov razvoj. P0tem so prišli do nas tudi zaposleni iz podjetij, ki so nam pomagala s financiranjem, in so imeli neka sredstva in so jih želeli vložiti. To nam je omogočilo, da smo lansirali prvo platformo, ki jo uporabljamo še danes, ekipo smo povečali za dvakrat, naslednje leto pa pričakujemo lansiranje nove platforme in to bo povsem nova zgodba.”

16:00

Panel z naslovom Kako kot startup prodati svoj produkt oziroma storitev velikim podjetjem? Gostje: David Žalec, Sadjevpisarni.si; Nejc Apšener, Nekster; Rok Starič, Rok’s nut butter.

Nejc Apšener je povedal, da klasičen način prodajanja ni več aktualen. V nadaljevanju je  nadaljeval Rok Starič, ki je povedal, da oni največ prodajo tako, da nekdo reče dobro besedo o njih. Dodal je, da so tako tudi dobili najboljše stalne stranke. Rok: “Če želiš na trg lansirat nov produkt, potrebuješ nekaj unikatnega, drugačnega, potrebna je zgodba.” S tem se je strinjal tudi David Žalec, ki pravi: “Nove naročnike smo dobili tako, da smo najprej ustvarili spletno stran z lepim dizajnom, zgodbo in osebnim pristopom.”

16:30

Sledijo je predavanje Davida Žalca iz Sadjevpisarni.si. “Sam sem ekstravertiran in tako tudi poslujem. Z ljudmi se pogovarjam in na tak način tudi pridobim nove stranke. Ko želite nekaj početi, se najprej vprašajte, zakaj to želite početi. Moj želja je bila pomagati širši publiki ohranjati njihovo zdravje. Ideja je bila, da bi sadje v pisarni predstavljalo alternativo nezdravim prigrizkom. Ne delati nekaj zato, da bi zaslužili milijone. Delamo tako, da novosti najprej predstavimo starim naročnikom. Le-ti nam potem pomagajo izboljšati novi produkt, šele potem ga damo na trg. Veliko dam tudi na odnos z zaposlenimi, največ zadovoljstva mi da, če so zadovoljni in jih služba izpopolnjuje.”

17:00

Odmor za kavo in druženje

17.20

Primož Cigler iz podjetja Rifuzl razlaga, kako sta se s punco lotila poslovnega projekta. »Napisala sva scenarij za video, video posnela in objavila, da sva ugotovila, če bo imel kakšen odziv. Video je imel v parih dneh ogromno ogledov. Tako sva videla, da najina ideja ima bodoče kupce in lotila sva se projekta.« V nadaljevanju je povedal tudi nekaj o prodaji. »Vedno sem mislil, da se moraš že roditi kot prodajalec. Vendar sem kasneje ugotovil, da je prodaja kot šport, moraš trenirati in dlje časa kot si v tem, boljši si in bolj uživaš. Koncept Rifuzla je, da se vsi izdelki prodajajo brez embalaže, nimajo negativnega vpliva na okolje, prav tako pa z nakupom podpiramo tudi slovenska podjetja.«

17.45

Rado Daradan iz podjetja Mali junaki nam je predstavil zgodbo kako se je vse začelo. “Po tem, ko sva prodala več knjig kot sva pričakovala, smo se odločili razširiti na tuje trge. Nato je prišlo do težav in morali smo jih začeti reševati. Zapisala sva napake, ki sva jih delala in ugotovila, da so bile težave s logistiko, prevodi in še sedemdeset drugih. Stvari smo se lotili na nov način. Želeli smo čim bolje razširiti naš produkt. Izvedela sva za pospeševalnik in se prijavila v Nemčiji in Bolgariji. Uspela sva v Bolgariji, kjer sva mogla potem odpreti podjetje v Bolgariji. Do danes se nam je uspelo razširiti še v Francijo, Nemčijo in Ameriko … Lotili smo se tudi izboljšave produkta. Knjigi smo dodali dodano vrednost, tako da smo knjigo zapakirali v škatlo, v katero smo dodali še namizno igro.”

18.30

Kot zadnji govorec pa nam je svojo zgodbo predstavil Rok Starič iz podjetja Rok’s nut butter. “Pomemben del marketinga je, da daš izdelek ljudem, ki ga imajo radi in oni ti naredijo najboljšo reklamo. Če daš, se ti bo to vrnilo. Pomembno je tudi, da vložiš nekaj tudi v zunanje predstavljanje podjetja. Udeležujemo se veliko sejmov, saj tako dobimo največ rednih kupcev. Letos smo se udeležili mednarodnega sejma v Koelnu. Uspešno smo se predstavili in sklenili več poslov. Veliko tudi potujem in si ogledujem, kaj določene države že imajo na policah in česa jim še manjka, tako dobim tudi nov navdih.”

Partnerji in sponzorji konference

NLB logo Spletni računovodski program miniMAX je namenjen malim podjetjem in računovodskim servisom.

Konferenco Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je sofinancirala Javna agencija Spirit Slovenija v okviru razpisa Javno povabilo za nabor in izbor podjetniških in poslovnih dogodkov v letu 2019.

Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje