Ljubljana postaja eno izmed najmočnejših FlixBus središč

Slovenija se je junija leta 2016 pridružila FlixBus zeleni mreži in od takrat beleži stalno rast linijskih povezav. Zahvaljujoč mrežnem načrtovanju je povezana skoraj celotna Slovenija, Ljubljana pa kot prometno središče postaja še močnejše presečišče linij FlixBusa.
flixbus-ljubljana

“Ko smo lani začeli sodelovanje z našim prvim slovenskim partnerjem Nomago, smo prepoznali potrebo po močnejši in pogostejši povezavi med slovenskimi mesti in sosednjimi državami. Slovenski FlixBus X je odgovor na številne kombinacije potovanj iz ali v Slovenijo,” je na druženju z novinarji na ljubljanski avtobusni postaji v enem izmed zelenih avtobusov pojasnil Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za regijo FlixBus CEE.

Od 14. junija dalje bosta novi liniji preko Ljubljane povezali Gradec in Pulj ter Celovec in celoten otok Krk. Na ta način slovensko glavno mesto postaja središče Slovenskega FlixBus X in eno najmočnejših prometnih vozlišč FlixBusa v tem delu Evrope.

Lažji dostop do številnih evropskih držav

Za potnike iz Slovenije to pomeni lažji dostop do drugih hrvaških, avstrijskih ali nemških mest. Ljubljana bo kot eno izmed najmočnejših prometnih križišč FlixBusa v tem delu Evrope zagotovila 60 dnevnih odhodov zelenih avtobusov.

flixbus-tiskovka

Ljubljana bo kot eno izmed najmočnejših prometnih križišč FlixBusa v tem delu Evrope zagotovila 60 dnevnih odhodov zelenih avtobusov (foto: Simon Maljevac)

FlixBus je na ta način povezal Ljubljano, Maribor, Celje, Ptuj, Bled, Postojno, Koper in Portorož neposredno s Hrvaško, Madžarsko. Italijo, Avstrijo. Češko, Slovaško, Nemčijo, Švico, Romunijo, Bosno in Hercegovino, Francijo ter Španijo. To alternativo za potovanja je prepoznalo več kot 500 tisoč potnikov po vsej Sloveniji.

S FlixBusom že pol milijona potnikov v Sloveniji

Z direktnim povezovanjem Ljubljane in Budimpešte letos v aprilu in s širitvijo linij ter odprtjem Slovenskega FlixBus X-a je bil obeleženo drugo leto prisotnosti v Sloveniji, prvo leto uspešnega partnerstva ter napovedan nadaljnji razvoj sodelovanja in načrtov za razvoj mreže v regiji.

“Ljubljana se je s 60-imi dnevnimi odhodi razvila v eno od najmočnejših FlixBus prometnih križišč v tem delu Evrope. Sledi ji Maribor, s ciljem zadovoljevanja potreb potnikov po preprostih in cenovno ugodnih potovanjih po vsej Evropi. Veseli nas, da je že več kot pol milijona potnikov v Sloveniji prepoznalo našo storitev kot varen in udoben način potovanja,” je dodal Čebohin.

Razvoj tudi na globalni ravni

Z nenehnim vlaganjem v razvoj in neprekinjeno globalno rastjo, je podjetje doseglo prisotnost v 27 evropskih državah in v Združenih državah Amerike. S tem povezuje več kot 1700 destinacij z več kot 250 tisoč dnevnih povezav. Tako tudi Slovenija kot del FlixBus zelene mreže postaja dostopna za vse večje število potnikov. FlixBus je v petih letih prepeljal več kot 100 milijonov potnikov.

flixbus-ljubljana

FlixBus je v petih letih prepeljal več kot 100 milijonov potnikov (foto: FlixBus)

Prihajata FlixTrain in E-Bus

FlixBus širi svoje storitve tudi na železnice. Konec marca je začel z obratovanjem prvi FlixTrain v Nemčiji. Do konca leta bodo železniške povezave dosegle 28 destinacij in jih bo mogoče kombinirati s FlixBusom. Na začetku aprila je FlixBus postal prvo podjetje na svetu, ki je začelo s testiranjem električnega avtobusa E-Bus na dolge razdalje. Prve testne vožnje so se že začele v Franciji med Parizom in Amiensom, drugi Flix-E-Bus pa bo v poletnih mesecih vozil od Hessena do Baden-Württemberga v okviru širitve nemškega domačega omrežja v času turistične sezone.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje