Lushna: Leto 2014 bo prelomno

Če vas pot zapelje v kamp Bled v Zaki, ne boste mogli spregledati edinstvene in čarobne hišice podjetja Lushna, ki ustvari posebno izkušnjo v naravi. Lushna daje na slovenskem in tujem trgu poseben pečat s celostno rešitvijo za razvoj glamping turističnih destinacij.
Lushna: Leto 2014 bo prelomno

Lushna: Leto 2014 bo prelomno

Leto 2013 je bilo, kot pravi ekipa iz Lushne, pomembno predvsem za gradnjo zavedanja o njihovi znamki, utiranja prodajnih poti in izpopolnjevanja uporabniške izkušnje njihovih izdelkov. “Po eni strani sledimo modelu lean startupa in izvajamo načrtovane akcije, učimo se na povratnih informacijah in prilagajamo taktiko, po drugi strani pa moramo investirati veliko časa za doseganje visokega nivoja kakovosti naših izdelkov in storitev, saj zagotavljanje do 10 let gradbene garancije ´ni hec´,” poudarja ekipa. Letošnje leto je bilo namenjeno testiranju različnih prodajnih pristopov.

Od EU-ja do Bangladeša

“S prodorom smo šele začeli. Trenutno se pogovarjamo s kupci v različnih državah tudi izven EU, v južni Ameriki in celo Bangladešu.” Prihodnje leto bo ključno leto: načrtujejo rast mreže Lushna glamping destinacij in hkratno povezovanje destinacij med seboj. Še več bodo delali tudi na prepoznavnosti v tujini, in sicer “z raznimi gverila akcijami in pop-up nastopi na naš Lushna način”.

Si pa želijo s pomočjo sofinanciranja razviti poleg namestitvenih tudi različne sanitarne enote, saj bi le-te celostno zaokrožile njihovo podobo. “Veliko bi nam pomagala investicija v podjetje, saj bi lahko obogateli prodajno ekipo, resneje pristopili k osebni prodaji, da bi lahko nemudoma `leteli` na lokacijo in prednosti predstavili v živo ter se tako tudi hitreje razvili in širili,” razmišlja ekipa.

Njihovi posebni izdelki so na različnih lokacijah. V kampu Bled v Zaki, kjer boste med prazničnimi dnevi težko dobili še kakšen prost termin, so njihove izdelke poimenovali Gozdne vile. Gre za najbolj masivno verzijo njihovih vil, imenovanih Lushna Villa Massive, ki so grajene iz 100-odstotnega lesa in so primerne za uporabo v vseh letnih časih.

Naj omenimo, da so njihove hišice na Bledu v času odprtja kampa več kot 90-odstotno zasedene. K večji prepoznavnosti prispeva tudi lokacija ob Blaguškem jezeru, kjer so postavljene vse tri različice hišk. Poleg masivne še Lushna Villo Green z zeleno streho in Lushna Villa Air, ki je namenjena krajem s toplejšim podnebjem. “Destinacija za zdaj še ni odprta, a z raznimi projekti, kot so Odprte hiše ali s promocijskimi dogodki, nudimo možnost testiranja oziroma doživetje Lushna glamping tudi na tej destinaciji,” pravi ekipa.

Konkurenti so, a so drugačni

Poudariti pa je treba, da se glamping turizem šele razvija, počasi pa raste tudi zavedanje o prednostih dopolnitve ponudbe z glampingom. Zbira se tudi konkurenca, ki pa se osredotoča le na specifična področja razvoja glamping turizma, medtem ko Lushna ponuja celostno rešitev za razvoj glamping turističnih destinacij: “S kupci sodelujemo od začetka do konca skozi celoten proces razvoja lokacije in jih opremimo z vsem, kar potrebujejo za hiter in uspešen vstop v glamping turizem.”

V tem segmentu pa, pravijo, da konkurentov ni veliko. V skupini Lushna so namreč združili tudi strokovnjake in podjetja s področij turizma, marketinga, arhitekture in lesne industrije, ki lahko s skupnimi močmi podajajo celostne rešitve, h katerim Lushna v prvi vrsti stremi.

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje