Majhni začetki, velike zgodbe: Ključne priložnosti za novoustanovljena podjetja

Ustanoviti uspešno podjetje so sanje vsakega nadobudnega podjetnika. Toda ustanovitev je šele prvi korak na dolgi in težki poti, ki vodi do podjetniške uspešnosti. Z novim podjetjem pa ne pridejo le nove težave, temveč tudi nove priložnosti. Zato je ključno, da veste, kje so in kako jih lahko izkoristite.
nlb

Poslovni pregovor »vse se začne s pravo idejo« drži.

Vendar tudi najboljša ideja brez prave podpore na dolgi rok ne more uspeti. Prvo leto vodenja podjetja je leto navdušenja, odločnosti in nemalokrat tudi stresa. Hkrati pa je tudi najboljša priložnost za postavitev trdnih temeljev, ki bodo podjetju omogočili rast in uspešnost v prihodnosti.

Če ste nedavno odprli podjetje ali ga v kratkem nameravate, je dobro vedeti, kaj so priložnosti, ki jih novi podjetniki izkoristite v svojem prvem letu poslovanja.

Težave so lahko vir navdiha

Navdih za posel lahko pogosto najdemo na presenetljivih mestih. Klavdiji Hladin, ustanoviteljici ekološkega frizerskega salona INANNA, so bile navdih njene lastne težave:

»Pravzaprav je bil razlog, da pričnem s popolnoma naravnim, ekološkim frizerstvom, prav osebna težava z lasmi. Dejansko ni veliko manjkalo, da bi ostala tako rekoč brez njih.«

Klavdija pa se je ob začetku svoje poslovne poti srečevala tudi z drugimi izzivi. Je ena izmed le dveh, ki to dejavnost ponujata v Sloveniji, zaradi česar se je soočala z nizko prepoznavnostjo. Poleg tega je za uspešno delovanje salona potrebovala osnovno sredstvo, savno za lase. Zanjo je potrebovala tudi dodatna sredstva, ki jih sama ni imela, zato ni bila prepričana, da jih bo sploh uspelo dobiti.

»Prepričana sem bila, da bo realizacija nakupa zelo težka, sploh sedaj, ko časi niso najbolj investicijam prijazni. Svoje načrte in želje sem omenila bančni svetovalki in ponudila mi je možnosti financiranja, ki so bile zame več kot sprejemljive.«

S sklenjenim kratkoročnim kreditom za nakup aparata je Klavdija uspešno začela nuditi novo storitev svojim strankam, pri prepoznavnosti pa ji je NLB priskočila na pomoč s projektom #OkvirPomoči, v sklopu katerega je bila njena dejavnost brezplačno izpostavljena na oglasnih površinah. Kot pravi Nuša Murko, svetovalka za podjetja v NLB, pa je bila ključna stvar pri vsem skupaj pravi odnos:

»Zaupanje je temelj vsakega kakovostnega in dolgoročnega odnosa. Predlagamo, da se stranke z bančnim svetovalcem odkrito pogovorijo o svojih poslovnih načrtih, stroških, preprekah, saj lahko le tako skupaj poiščemo rešitve, ki stranki omogočijo rast, razvoj in ohranjanje likvidnosti poslovanja, ali morda celo preprečimo nepričakovane finančne zagate.«

Izbira bančnega partnerja – pomembnejša, kot se zdi na prvi pogled

Kljub temu, da je nižanje stroškov pomemben del poslovanja, predvsem na začetku podjetniške poti, je pomembneje izbrati banko, ki vas bo podpirala pri rasti, razvoju in iskanju rešitev za vaše poslovanje, četudi ni najcenejša.

Izbiri banke morate posvetiti vsaj toliko skrbne pozornosti, kot je namenite izbiri najtesnejših sodelavcev. Od tega bo odvisno, kakšne prihranke časa in denarja boste imeli pri svojih plačilnih in drugih finančnih storitvah.

“To banko sem izbral, ker je najcenejša”, je pogost razlog za izbiro banke.

Dobra izbira – dober odnos

V bančništvu je pomemben odnos. Ključno je, da vas bančni svetovalec dobro pozna in da si zgradite medsebojno poslovno zaupanje, saj se bo lahko tako hitro odzival na vaše povpraševanje ter vam ustrezno in strokovno svetoval po telefonu, e-pošti ali v živo v bančni enoti, po želji pa tudi na lokaciji vašega podjetja. Tak bančnik se bo lahko zavzel za vas in hitreje uresničil vaše poslovne želje in potrebe. Pri izbiri banke je zato treba tehtati med stroški storitev in ponudbo ter koristmi, ki vam jih banka zagotavlja.

Banka je vir nasvetov – izkoristite jo!

V sodobnem poslovnem svetu je vloga banke prerasla ustaljene okvire, ko je bila njena vloga zgolj posojanje denarnih sredstev, saj zaradi vsakodnevnega stika s podjetniki iz najrazličnejših panog bančni svetovalci zelo dobro poznajo poslovno okolje in lahko ponudijo rešitve, ki so primerna za podjetnikov poslovni model ter izzive, s katerimi se sooča.

Posebna priložnost za novoustanovljena podjetja

Za ugodnejše in preglednejše poslovne finance, s katerim boste pripravljeni na uspešen začetek poslovanja, smo za novoustanovljena podjetja pripravili NLB Poslovni paket Osnovni, ki je prvih 18 mesecev od sklenitve na voljo že za 3 €/mesec.

Sklenite paket in izkoristite možnost financiranja v višini 1.000 EUR takoj ob odprtju računa.

Poslovni paketi vključujejo storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in najbolj potrebujete pri vsakodnevnem poslovanju in pokrivanju potreb po likvidnih sredstvih. Za učinkovito realizacijo vaših poslovnih ciljev pa vam stojimo ob strani vedno tudi mi – naši svetovalci za podjetja, do katerih lahko dostopate osebno, vse dni v letu, 24 ur na dan pa so vam na voljo tudi bančni svetovalci v našem Kontaktnem centru – prek spletnega klepeta, video klica in telefona 01 477 20 00.

Paketi vam omogočajo:

  • boljši pregled nad stroški,
  • enostavnejši dostop do financiranja,
  • prihranke pri za vas najpomembnejših bančnih storitvah
  • in 24/7 dostop do banke v vseh paketih – z mobilno in elektronsko banko, prek spletnega klepeta in video klica 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Bančne storitve, ki jih potrebujete ob vstopu v svetu podjetništva, so sicer na voljo v treh preglednih poslovnih paketih: Osnovni, Napredni in Celoviti, med katerimi lahko izbirate glede na obseg in način vašega poslovanja.

Odkrijte, s katerim paketom lahko za svoj posel dobite največ, in se pridružite več kot 45.000 strankam, ki so za svojega bančnega partnerja izbrale NLB.

Podjetniki začetniki, ob sklenitvi paketa ne spreglejte tudi priložnosti za pridobitev:

•          NLB Poslovne kartice Mastercard z limitom porabe v višini 1.000 EUR že ob odprtju računa

•          in kratkoročnega financiranja do 7.000 EUR že po šestih mesecih poslovanja.

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje