Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Spletna trgovina Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov in antioksidantov, je trenutno v procesu širjenja na hrvaški trg, čemur bo kmalu sledilo tudi osvajanje tistih čeških in slovaških potrošnikov, ki nekaj dajo na eko prehrano.
Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg! (Vir slike: arhiv Malince)

Za spletno trgovino z zdravo prehrano, ki je pred nekaj meseci dobila še svojo fizično manifestacijo v Velenju, stojita mladi navdušenki nad spletnim marketingom in zdravo prehrano, Nastja Kramer in Andreja Stopar. Trenutno pri spletni prodaji Malince delajo na širitvi svoje baze na hrvaški, češki in slovaški trg, preurejajo celostno podobo blagovne znamke, v prodajo pa so vključili tudi 12 naravnih kozmetičnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Projekt ‘Zdravo je kul!’ v polnem zagonu

V podjetju se trenutno aktivno ukvarjajo tudi s projektom ‘Zdravo je kul!’. »Pri tem gre za aplikacijo, s pomočjo katere boš po vpisu svojih podatkov (spol in starost), prehranske usmerjenosti (mesojedec,vegetarijanec), športne aktivnosti in zdravstvenih težav oz. stanj, s katerim se soočaš (intoleranca na gluten, laktozo, slabokrvnost, menopavza, sladkorna bolezen, povišan holesterol, oslabljen imunski sistem, nosečnost, prekomerna teža, rak, slaba prebava …) dobil rezultat, ki ti bo predlagal recepte, izdelke in športno aktivnost, primerno glede na kriterije, ki si jih označil,« pojasnjuje direktorica Malince, Nastja Kramer.

Malinca zaposluje >>

»Največji problem, s katerim se soočamo, je iskanje zaposlenih«

Tudi širitev na hrvaški trg je trenutno v polnem teku – v mesecu novembru imajo v podjetju v načrtu kar nekaj marketinških aktivnosti, s katerimi bodo povečali svojo prepoznavnost: veliko nagradno igro, letake po poštnih nabiralnikih v Zagrebu, oglas v eni izmed bolj branih ženskih revij in SEO optimizacijo.

»Ravnokar smo dali ven razpis za novega sodelavca za pokrivanje češkega in slovaškega trga, na katerega imamo namen stopiti z letom 2015. Največji problem, s katerim se soočamo, je namreč iskanje zaposlenih. Kljub veliki brezposelnosti je prave zaposlene res težko najti,« pove Kramerjeva.

Družabna omrežja najmočnejše orodje spletne prodaje

Kramerjeva pri spletni prodaji v prvi vrsti poudarja pomen družabnih omrežij. »Osebno se mi zdijo družabna omrežja najmočnejše orodje, če se spustiš v spletno prodajo. Še posebej poudarek dajem Facebook objavam in oglasom, saj nam le-te prinašajo okoli 30 odstotkov celotne prodaje. Super je, ker so v večji meri brezplačna, omogočajo pa velik doseg ljudi in dvosmerno komunikacijo,« s statističnimi podatki še postreže mlada direktorica starupa, katerega ključna vizija je postati vodilno podjetje v Sloveniji in dolgoročno gledano tudi Evropi, na področju zdrave prehrane.

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje