Manj je več – strategija “3 v 1” ne deluje

Ameriška raziskava o potrošniških navadah je pokazala, da potrošniki ne zaupamo izdelkom, ki se oglašujejo kot "več v enem". Predpostavljamo, da v primeru dodatnih funkcij, le-te ne opravlja več tako dobro kot bi v primeru le ene. Izjeme obstajajo le, če je cena očitno višja.
Deskanje le še z možgani

Raziskavi je vseeno malo težje verjeti oziroma jo resno vzeti, saj so sodelujoče spraševali le glede pralnega praška, zobne paste, kreme za britje, zdravil proti prehladu in vitaminskih dodatkov. Takoj nam pridejo na misel druge stvari, ki se prodajajo kot več-v-enem, recimo mobilni telefoni, ki imajo velikokrat vsaj še fotoaparat in predvajalnik glasbe. Študija je razkrila, da naj bi produkti, ki dajejo v ospredje le eno lastnost (denimo najboljše pranje madežev), delovali bolj prepričljivo kot pa tisti, ki obljubljajo večopravilnost. Ali se bo raziskava izkazala tudi pri mobilnih telefonih pa bomo še videli.

 

Vir: Forbes

Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje