Manj je več – strategija “3 v 1” ne deluje

Ameriška raziskava o potrošniških navadah je pokazala, da potrošniki ne zaupamo izdelkom, ki se oglašujejo kot "več v enem". Predpostavljamo, da v primeru dodatnih funkcij, le-te ne opravlja več tako dobro kot bi v primeru le ene. Izjeme obstajajo le, če je cena očitno višja.
Deskanje le še z možgani

Raziskavi je vseeno malo težje verjeti oziroma jo resno vzeti, saj so sodelujoče spraševali le glede pralnega praška, zobne paste, kreme za britje, zdravil proti prehladu in vitaminskih dodatkov. Takoj nam pridejo na misel druge stvari, ki se prodajajo kot več-v-enem, recimo mobilni telefoni, ki imajo velikokrat vsaj še fotoaparat in predvajalnik glasbe. Študija je razkrila, da naj bi produkti, ki dajejo v ospredje le eno lastnost (denimo najboljše pranje madežev), delovali bolj prepričljivo kot pa tisti, ki obljubljajo večopravilnost. Ali se bo raziskava izkazala tudi pri mobilnih telefonih pa bomo še videli.

 

Vir: Forbes

Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje