Ameriška raziskava o potrošniških navadah je pokazala, da potrošniki ne zaupamo izdelkom, ki se oglašujejo kot "več v enem". Predpostavljamo, da v primeru dodatnih funkcij, le-te ne opravlja več tako dobro kot bi v primeru le ene. Izjeme obstajajo le, če je cena očitno višja.

Raziskavi je vseeno malo težje verjeti oziroma jo resno vzeti, saj so sodelujoče spraševali le glede pralnega praška, zobne paste, kreme za britje, zdravil proti prehladu in vitaminskih dodatkov. Takoj nam pridejo na misel druge stvari, ki se prodajajo kot več-v-enem, recimo mobilni telefoni, ki imajo velikokrat vsaj še fotoaparat in predvajalnik glasbe. Študija je razkrila, da naj bi produkti, ki dajejo v ospredje le eno lastnost (denimo najboljše pranje madežev), delovali bolj prepričljivo kot pa tisti, ki obljubljajo večopravilnost. Ali se bo raziskava izkazala tudi pri mobilnih telefonih pa bomo še videli.
Vir: Forbes