Kako pogledati strahu v oči?

Kako pogledati strahu v oči. (Vir slike: sxc.hu)

Marissa Mayer: Naredi le nekaj odločitev, a naj bodo te popolne

''Obožujem trdo delo in velike izzive'' je na nedavnem TechCrunch Disruptu v San Franciscu povedala Marissa Mayer, ženska na čelu Yahooja. Ko se v podjetju lotiš velikega preobrata, obnavljanja cen delnic in oživitve produktov so stvari precej bolj razburljive kot si jih predstavlja večina.
Kako pogledati strahu v oči?

Kako pogledati strahu v oči. (Vir slike: sxc.hu)

Nenehni izzivi s katerimi se sooča pri Yahooju svetlolase programerke zato ne utrujajo, temveč ji dajejo le nov zagon. 

Ob prvem pogledu na stanje podjetja se mi je zazdelo, da bi bilo za vzpostavitev želenih ciljev potrebnih vsaj tri leta trdega dela. A zgodila se nam je verižna reakcija.” pojasni. Zaposlitev pravih ljudi, ki so zgradili prave produkte, je vodilo v povečan promet (800 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, brez vštetega Tumblrja) kar se je seveda izražalo v prihodkih. Ti štirje dejavniki so poleg dobička ustvarili niz preobratov in novih produktov, ki so Yahooju prinesli nove potrošnike – in ne le zveste uporabnike Yahoo Maila. 

Na presenečenje je več kot polovica tehnoloških navdušencev prisotnih v dvorani v zadnjem mesecu uporabljalo Yahoojev izdelek, kar je Mayerjevi ovrglo mit, da kul otroci ne uporabljajo Yahooja. Veliko tega je posledica prenovljenih in novih aplikacij za mobilne platforme, je potrdila. (Vir slike: saphana.com)

Veliko se osredotočam na mobilne telefone. Našo mobilno ekipo smo desetkrat povečali” pravi. ”Vedno smo imeli splet, a hoteli smo ga povečati in vpeljati v telefone… ustvariti hočemo nove primere uporabe mobilnih naprav.

Na vprašanje o Microsoftu, ki je trenutno ladja brez krmarja, pravi, da ne ve, kdo bo prevzel krmilo, a ko pogleda njihovo linijo izdelkov vidi ogromno možnosti za širitev. ”Upam, da iščejo ljudi, ki so zares močni na podjetniškem področju.”

Čeprav Marissi zaradi relativno kratke dobe na čelu vijolčnega podjetja očitajo pomanjkanje izkušenj, sama pravi: “Obstaja skupnost direktorjev in drug drugemo resnično želimo uspeha. Eden izmed njih mi je dejal: “Šokantna stvar vloge generalne direktorice je v tem, kako malo odločitev moraš sprejeti, pa vendar morajo biti vse te popolne.” “

O Marissi Mayer

Mayerjeva je generalna direktorica Yahooja od julija 2012. Pred tem je bila 13 let zaposlena pri Googlu, kjer je zaslužna za njihovo domačo iskalno stran, Gmail, Google news ter Google Image.

Vir: VentureBeat

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki