Marketinške ideje za restavracije

Da bi podjetje uspelo, kar še posebej velja za podjetja, ki so povezana s storitvenim sektorjem, je potrebna učinkovita marketinška strategija. V tem članku bomo pod drobnogled vzeli marketinške ideje za restavracije.
Marketinške ideje za restavracije

Okusna hrana ni dovolj. (slika: buzzle.com)

Devetdeset odstotkov vseh restavracij preneha z delovanjem že prvo leto obstoja. Temu je lahko tako zaradi številnih razlogov, na primer slabe hrane, slabih storitev ali slabe marketinške strategije. Zagotovite si lahko, da je hrana v vaši restavraciji najboljše kakovosti in da so storitve brezhibne, a za uspeh boste potrebovali še dobre marketinške ideje. Poslovanje z restavracijo ni mačji kašelj, saj vam na poti stojijo številne nove restavracije, s katerimi morate nenehno tekmovati, ob enem pa speljevati potrošnike starim. Še več, ljubljenci in podporniki vaše restavracije bodo izjemno muhasti in bodo večerjali drugje, že če boste naredili eno samo majhno napako. Zatorej je bistveno, da ima vaša restavracija poleg okusne hrane in odličnih storitev tudi pravilno marketinško strategijo.        

Oglaševalske in marketinške ideje za restavracije

Veste in verjamete, da je hrana, ki jo ponujate v vaši restavraciji zelo okusna in slastna. A vaši potrošniki tega ne vedo. Najprej morate prepoznati vašo ciljno skupino potrošnikov, nato pa vašo restavracijo oglaševati v časopisih, revijah in preko letakov. Če imate zelo mondeno restavracijo z a’la carte meniji in impresivno ponudbo vin, potem je najbolje, da v lokalnem časopisu objavite popolnoma barven oglas vaše restavracije. Če pa je vaša restavracija bolj prijateljsko lokalno orientirana in servira ugodne družinske obroke, potem bodo oglasi v okrožnicah in letaki zadostovali. Vedno poskušajte prodati unikatne prodajne točke vaše restavracije. Morda ste specializirani za večerje z zrezki, okusne čokoladne deserte ali celo morsko hrano. Oglaševanje teh unikatnih točk vaše restavracije vašim bodočim potrošnikom je garantirana pot do uspeha.    

Ena izmed boljših marketinških idej za restavracije je gotovo prirejanje dogodkov s posebnimi temami kot je na primer havajska hrana, italijanska hrana ali katerakoli druga priljubljena, a eksotična kuhinja. Prepričajte se, da je hrana, ki jo ponujate, raznolika, ter da je vaša restavracija okrašena v slogu teme. To je dober način, kako v vašo restavracijo privabiti nove potrošnike in kako obstoječim dati razlog, da se vrnejo. 

Še posebej okusen meni pripravite za dneve, ki so nekoliko počasnejši, na primer za večere ponedeljkov in torkov. Verjetno ste opazili, da čeprav imate čakalno listo za vaš večerni meni, je ura za kosilo dokaj počasna in prihaja malo ljudi. Pravzaprav obstaja ogromna baza potrošnikov za to uro dneva, ki jih še niste nagovorili. Ljudje, ki delajo v pisarnah, nimajo časa za ležerne obroke s sedmimi jedmi ter želijo nekaj hitro, poceni in zadovoljujoče. Torej, namesto da pripravljate temeljite menije za kosila, raje ljudem ponudite hitre in zdrave opcije kot so juhe, sendviči in nekatere mesne jedi. Svojo ponudbo oglašujte v bližnjih pisarnah in podjetjih. Na tak način boste tudi opoldan privabili mnogo gostov.   

Organizacija tekmovanja je ena izmed najboljših marketinških idej za restavracije. Lahko imate tekmovanje v jedenju pit, luščenju školjk ali pa naj tekmovalci sami pripravijo kar se da najbolj okusen desert. Zmagovalcu podelite kupon za brezplačno večerjo za dve osebi z buteljko vina.  

Tako. Ponudili smo vam nekaj osnovnih idej za vašo restavracijo. Zapomnite pa si tudi, da vaš meni dobro premešate vsaka dva ali tri mesece, da boste imeli raznoliko ponudbo, v katero lahko vključite tudi sezonsko sadje ali zelenjavo. Dizajn menija mora biti privlačen, z zanimivim imenom in dobro izbiro tipografije. Če boste sledili takšnim in podobnim idejam, boste zagotovo slej kot prej dosegli pravi poslovni uspeh. 


Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje