Marketinške ideje za restavracije

Da bi podjetje uspelo, kar še posebej velja za podjetja, ki so povezana s storitvenim sektorjem, je potrebna učinkovita marketinška strategija. V tem članku bomo pod drobnogled vzeli marketinške ideje za restavracije.
Marketinške ideje za restavracije

Okusna hrana ni dovolj. (slika: buzzle.com)

Devetdeset odstotkov vseh restavracij preneha z delovanjem že prvo leto obstoja. Temu je lahko tako zaradi številnih razlogov, na primer slabe hrane, slabih storitev ali slabe marketinške strategije. Zagotovite si lahko, da je hrana v vaši restavraciji najboljše kakovosti in da so storitve brezhibne, a za uspeh boste potrebovali še dobre marketinške ideje. Poslovanje z restavracijo ni mačji kašelj, saj vam na poti stojijo številne nove restavracije, s katerimi morate nenehno tekmovati, ob enem pa speljevati potrošnike starim. Še več, ljubljenci in podporniki vaše restavracije bodo izjemno muhasti in bodo večerjali drugje, že če boste naredili eno samo majhno napako. Zatorej je bistveno, da ima vaša restavracija poleg okusne hrane in odličnih storitev tudi pravilno marketinško strategijo.        

Oglaševalske in marketinške ideje za restavracije

Veste in verjamete, da je hrana, ki jo ponujate v vaši restavraciji zelo okusna in slastna. A vaši potrošniki tega ne vedo. Najprej morate prepoznati vašo ciljno skupino potrošnikov, nato pa vašo restavracijo oglaševati v časopisih, revijah in preko letakov. Če imate zelo mondeno restavracijo z a’la carte meniji in impresivno ponudbo vin, potem je najbolje, da v lokalnem časopisu objavite popolnoma barven oglas vaše restavracije. Če pa je vaša restavracija bolj prijateljsko lokalno orientirana in servira ugodne družinske obroke, potem bodo oglasi v okrožnicah in letaki zadostovali. Vedno poskušajte prodati unikatne prodajne točke vaše restavracije. Morda ste specializirani za večerje z zrezki, okusne čokoladne deserte ali celo morsko hrano. Oglaševanje teh unikatnih točk vaše restavracije vašim bodočim potrošnikom je garantirana pot do uspeha.    

Ena izmed boljših marketinških idej za restavracije je gotovo prirejanje dogodkov s posebnimi temami kot je na primer havajska hrana, italijanska hrana ali katerakoli druga priljubljena, a eksotična kuhinja. Prepričajte se, da je hrana, ki jo ponujate, raznolika, ter da je vaša restavracija okrašena v slogu teme. To je dober način, kako v vašo restavracijo privabiti nove potrošnike in kako obstoječim dati razlog, da se vrnejo. 

Še posebej okusen meni pripravite za dneve, ki so nekoliko počasnejši, na primer za večere ponedeljkov in torkov. Verjetno ste opazili, da čeprav imate čakalno listo za vaš večerni meni, je ura za kosilo dokaj počasna in prihaja malo ljudi. Pravzaprav obstaja ogromna baza potrošnikov za to uro dneva, ki jih še niste nagovorili. Ljudje, ki delajo v pisarnah, nimajo časa za ležerne obroke s sedmimi jedmi ter želijo nekaj hitro, poceni in zadovoljujoče. Torej, namesto da pripravljate temeljite menije za kosila, raje ljudem ponudite hitre in zdrave opcije kot so juhe, sendviči in nekatere mesne jedi. Svojo ponudbo oglašujte v bližnjih pisarnah in podjetjih. Na tak način boste tudi opoldan privabili mnogo gostov.   

Organizacija tekmovanja je ena izmed najboljših marketinških idej za restavracije. Lahko imate tekmovanje v jedenju pit, luščenju školjk ali pa naj tekmovalci sami pripravijo kar se da najbolj okusen desert. Zmagovalcu podelite kupon za brezplačno večerjo za dve osebi z buteljko vina.  

Tako. Ponudili smo vam nekaj osnovnih idej za vašo restavracijo. Zapomnite pa si tudi, da vaš meni dobro premešate vsaka dva ali tri mesece, da boste imeli raznoliko ponudbo, v katero lahko vključite tudi sezonsko sadje ali zelenjavo. Dizajn menija mora biti privlačen, z zanimivim imenom in dobro izbiro tipografije. Če boste sledili takšnim in podobnim idejam, boste zagotovo slej kot prej dosegli pravi poslovni uspeh. 


Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje