Marketinške ideje za restavracije

Da bi podjetje uspelo, kar še posebej velja za podjetja, ki so povezana s storitvenim sektorjem, je potrebna učinkovita marketinška strategija. V tem članku bomo pod drobnogled vzeli marketinške ideje za restavracije.
Marketinške ideje za restavracije

Okusna hrana ni dovolj. (slika: buzzle.com)

Devetdeset odstotkov vseh restavracij preneha z delovanjem že prvo leto obstoja. Temu je lahko tako zaradi številnih razlogov, na primer slabe hrane, slabih storitev ali slabe marketinške strategije. Zagotovite si lahko, da je hrana v vaši restavraciji najboljše kakovosti in da so storitve brezhibne, a za uspeh boste potrebovali še dobre marketinške ideje. Poslovanje z restavracijo ni mačji kašelj, saj vam na poti stojijo številne nove restavracije, s katerimi morate nenehno tekmovati, ob enem pa speljevati potrošnike starim. Še več, ljubljenci in podporniki vaše restavracije bodo izjemno muhasti in bodo večerjali drugje, že če boste naredili eno samo majhno napako. Zatorej je bistveno, da ima vaša restavracija poleg okusne hrane in odličnih storitev tudi pravilno marketinško strategijo.        

Oglaševalske in marketinške ideje za restavracije

Veste in verjamete, da je hrana, ki jo ponujate v vaši restavraciji zelo okusna in slastna. A vaši potrošniki tega ne vedo. Najprej morate prepoznati vašo ciljno skupino potrošnikov, nato pa vašo restavracijo oglaševati v časopisih, revijah in preko letakov. Če imate zelo mondeno restavracijo z a’la carte meniji in impresivno ponudbo vin, potem je najbolje, da v lokalnem časopisu objavite popolnoma barven oglas vaše restavracije. Če pa je vaša restavracija bolj prijateljsko lokalno orientirana in servira ugodne družinske obroke, potem bodo oglasi v okrožnicah in letaki zadostovali. Vedno poskušajte prodati unikatne prodajne točke vaše restavracije. Morda ste specializirani za večerje z zrezki, okusne čokoladne deserte ali celo morsko hrano. Oglaševanje teh unikatnih točk vaše restavracije vašim bodočim potrošnikom je garantirana pot do uspeha.    

Ena izmed boljših marketinških idej za restavracije je gotovo prirejanje dogodkov s posebnimi temami kot je na primer havajska hrana, italijanska hrana ali katerakoli druga priljubljena, a eksotična kuhinja. Prepričajte se, da je hrana, ki jo ponujate, raznolika, ter da je vaša restavracija okrašena v slogu teme. To je dober način, kako v vašo restavracijo privabiti nove potrošnike in kako obstoječim dati razlog, da se vrnejo. 

Še posebej okusen meni pripravite za dneve, ki so nekoliko počasnejši, na primer za večere ponedeljkov in torkov. Verjetno ste opazili, da čeprav imate čakalno listo za vaš večerni meni, je ura za kosilo dokaj počasna in prihaja malo ljudi. Pravzaprav obstaja ogromna baza potrošnikov za to uro dneva, ki jih še niste nagovorili. Ljudje, ki delajo v pisarnah, nimajo časa za ležerne obroke s sedmimi jedmi ter želijo nekaj hitro, poceni in zadovoljujoče. Torej, namesto da pripravljate temeljite menije za kosila, raje ljudem ponudite hitre in zdrave opcije kot so juhe, sendviči in nekatere mesne jedi. Svojo ponudbo oglašujte v bližnjih pisarnah in podjetjih. Na tak način boste tudi opoldan privabili mnogo gostov.   

Organizacija tekmovanja je ena izmed najboljših marketinških idej za restavracije. Lahko imate tekmovanje v jedenju pit, luščenju školjk ali pa naj tekmovalci sami pripravijo kar se da najbolj okusen desert. Zmagovalcu podelite kupon za brezplačno večerjo za dve osebi z buteljko vina.  

Tako. Ponudili smo vam nekaj osnovnih idej za vašo restavracijo. Zapomnite pa si tudi, da vaš meni dobro premešate vsaka dva ali tri mesece, da boste imeli raznoliko ponudbo, v katero lahko vključite tudi sezonsko sadje ali zelenjavo. Dizajn menija mora biti privlačen, z zanimivim imenom in dobro izbiro tipografije. Če boste sledili takšnim in podobnim idejam, boste zagotovo slej kot prej dosegli pravi poslovni uspeh. 


Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje