Microsoft vabi časopise na Bing

Pri TechCrunch so prišli na sled zanimivim Microsoftovim strateškim potezam, ki naj bi časopise vabil na spletni iskalnik Bing in stran od največjega konkurenta - Googla.
Microsoft vabi časopise na Bing

Kdo bo uspešnješi, Google ali Microsoft? (slika: techcrunch.com)

Financial Times je pred kratkim potrdil, da je Microsoft imel pogovore z News Corp, ki naj bi preusmerili svoje spletne strani z novicami stran od Googla. A kdo je koga obiskal najprej? Financial Times trdi, da je spodbuda prišla s strani News Corporation, čeprav naj bi se Microsoft dogovarjal s številnimi založniki časopisov, tudi z evropskimi kot je na primer nemški založnik Axel Springer.  

Seveda se porajajo vprašanja, kako naj bi Microsoft zvabil časopise na Bing. Denar je očitno pravi odgovor. Plačila bi lahko bila v obliki deleža dohodkov s strani oglasov na Bingu, možno pa je tudi vključevanje novičarskih partnerjev v oglasih za Bing. Z drugimi besedami, videli bi oglase tipa “Wall Sreet Journal boste našli samo na Bing.com” ipd. 

Nemška anketa je poskušala ugotoviti, kakšnega efekta bi bil deležen Google, če bi skoraj 1.000 domen nemških založnikov zapustilo Google, po tem, ko so založniki podpisali deklaracijo v Hamburgu, s katero protestirajo proti Googlovemu “finančnemu izkoriščanju”. Rezultatov se najverjetneje niso preveč razveselili. Anketa, ki je temeljila na več kot milijon iskalnih besedah, je pokazala, da le pet odstotkov top desetih rezultatov prihaja s strani nemških novičarskih organizacij, pa še to s strani založnikov, ki sodelujejo z Googlom. 

Skratka, ekonomični efekt na Google, če bi ga zapustili nemški založniki, bi bil malenkosten. Zakaj torej takšna tekmovalnost na področju iskalnih rezultatov, ki se tičejo časopisov?

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje