Microsoft vabi časopise na Bing

Kdo bo uspešnješi, Google ali Microsoft? (slika: techcrunch.com)

Microsoft vabi časopise na Bing

Pri TechCrunch so prišli na sled zanimivim Microsoftovim strateškim potezam, ki naj bi časopise vabil na spletni iskalnik Bing in stran od največjega konkurenta - Googla.
Microsoft vabi časopise na Bing

Kdo bo uspešnješi, Google ali Microsoft? (slika: techcrunch.com)

Financial Times je pred kratkim potrdil, da je Microsoft imel pogovore z News Corp, ki naj bi preusmerili svoje spletne strani z novicami stran od Googla. A kdo je koga obiskal najprej? Financial Times trdi, da je spodbuda prišla s strani News Corporation, čeprav naj bi se Microsoft dogovarjal s številnimi založniki časopisov, tudi z evropskimi kot je na primer nemški založnik Axel Springer.  

Seveda se porajajo vprašanja, kako naj bi Microsoft zvabil časopise na Bing. Denar je očitno pravi odgovor. Plačila bi lahko bila v obliki deleža dohodkov s strani oglasov na Bingu, možno pa je tudi vključevanje novičarskih partnerjev v oglasih za Bing. Z drugimi besedami, videli bi oglase tipa “Wall Sreet Journal boste našli samo na Bing.com” ipd. 

Nemška anketa je poskušala ugotoviti, kakšnega efekta bi bil deležen Google, če bi skoraj 1.000 domen nemških založnikov zapustilo Google, po tem, ko so založniki podpisali deklaracijo v Hamburgu, s katero protestirajo proti Googlovemu “finančnemu izkoriščanju”. Rezultatov se najverjetneje niso preveč razveselili. Anketa, ki je temeljila na več kot milijon iskalnih besedah, je pokazala, da le pet odstotkov top desetih rezultatov prihaja s strani nemških novičarskih organizacij, pa še to s strani založnikov, ki sodelujejo z Googlom. 

Skratka, ekonomični efekt na Google, če bi ga zapustili nemški založniki, bi bil malenkosten. Zakaj torej takšna tekmovalnost na področju iskalnih rezultatov, ki se tičejo časopisov?

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki