Mini blagajne – kaj so in kako delujejo?

Mini blagajne so praktična rešitev za tiste zavezance, ki na mesec izdajo le manjše število računov, za poravnavo katerih pričakujejo gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo predstavlja plačilo z bankovci, kovanci, plačilno kartico ali s čekom.
mini blagajne

mini blagajne

Tovrstni zavezanci se velikokrat poslužujejo izstavljanja računov preko vezane knjige računov, preko katere je račune možno izstaviti kar v klasični papirnati obliki. Ker je tudi za take zavezance poročanje o izdanih računih preko spleta še vedno obvezno, je odlična dopolnitev tega sistema uporaba mini blagajne.

Kako do mini blagajne in kako jo uporabljamo?

Mini blagajne so v bistvu aplikacija, ki jo lahko naložite kar na pametni telefon ali na tablico. To lahko storite popolnoma brezplačno. Gre za poenostavljen sistem davčne blagajne. Če uporabljate vezano knjigo računov, je vaša dolžnost, da do 10. dne v mesecu na FURS posredujete podatke o izstavljenih računih za pretekli mesec.

Preden se prijavite v sistem mini blagajne, morate pridobiti kvalificirano digitalno potrdilo. Le-to vam bo namreč omogočilo elektronsko podpisovanje računov. Prijaviti morate tudi poslovni prostor, kjer boste izstavljali račune ter uporabnika. Sicer pa je sam princip zelo enostaven, saj je točno določeno, katera okenca morate izpolniti in s katerimi podatki.

Mini blagajne imajo že veliko zadovoljnih uporabnikov, ki z veseljem koristijo preprostost njene uporabe. Kot že omenjeno, vam je na voljo popolnoma brezplačno. Naložite jo lahko preko sistema Trgovina play, če vanj vtipkate FURS. Seveda je pogoj, da boste lahko z aplikacijo upravljali ta, da imate vzpostavljeno povezavo z internetom, saj se le na tak način lahko povežete s Finančno upravo RS.

Mini blagajne tudi kot samostojni sistem izstavljanja računov

Ni pa nujno, da mini blagajno uporabljate le v kombinaciji z vezano knjigo računov. Uporabite jo lahko kot samostojni način davčne blagajne, kar pomeni, da račune izstavite direktno preko nje. V tem primeru je vse skupaj še bolj preprosto, saj ni potrebe po podvajanju informacij. Se pa v primeru večjega števila izdanih računov priporoča ustrezen program oziroma naprava, saj je aplikacija res zelo poenostavljena verzija.

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje