»Mladi velikokrat govorimo, da imamo premalo priložnosti«

Junija je ekipa Proxima Ventures odprla Natečaj idej in k sodelovanju povabila vse ustvarjalne entuziaste. Izmed 40 prijavljenih je zmagal Marko Balažic, študent Fakultete za računalništvo in informatiko, ki je žirijo prepričal s projektom, ki temelji na agregaciji podatkov s spleta.
»Mladi velikokrat govorimo, da imamo premalo priložnosti«

Marko Balažic, zmagovalec Natečaja idej

Proxima, studio za razvoj in oblikovanje spletnih strani in mobilnih aplikacij, je junija objavila Natečaj idej, s katerim so iskali samoiniciativne, inovativne in drzne osebe v želji, da svoje vrste obogatijo z novimi delovnimi močmi. Kandidati so svoje potenciale morali izkazati skozi projekte in čim bolj inovativno razmišljati o spletnih in mobilnih aplikacijah, mobilnih igrah, rešitvah v povezavi z internetom stvari ali družbenih problemih.

Na natečaj, kjer so organizatorje predvsem zanimale prebojne inovativne ideje, ki so enostavne, realno izvedljive in tržno zanimive, so prejeli 40 prijav. Klemen Rupnik iz ekipe pravi, da so se prijavitelji potrudili z opisom ideje, svojo predstavitvijo, motivacijo in primerno vključitvijo v projekt. »Navdušeni smo bili nad kvalitetno vsebino prispelih prijav. Nekaj je bilo sicer že slišanih, večina pa presenetljivih – od mobilnih orodij do spletnih sistemov in celo agrarnih orodij. Pri nekaterih smo pogrešali podrobnejši opis in poglobitev v idejo, večina pa je podprla svoje inovativne predloge z odličnimi raziskavami.«

Vir slike: Proxima

Zmagovalni projekt je projekt Marka Balažica, 23-letnega študenta ljubljanske Fakultete za računalništvo in informatiko, katerega projekt temelji na agregaciji podatkov s spleta. Žirijo je navdušil, ker je do MVP izvedljiv v nekaj mesecih, ima tržni potencial in možnost hitre rasti. Markov projekt je spletna aplikacija, ki jo bodo lahko uporabljale različne generacije. »Ciljam predvsem na združitev podatkov iz več spletnih strani. Na ta način bodo uporabniki lahko namesto več spletnih strani obiskali le eno. S tem jim želim omogočiti lepši pregled in posledično boljšo uporabniško izkušnjo.« O področju in drugih podrobnosti pa zaenkrat tako zmagovalec kot v podjetju ostajajo skrivnostni, obljubljajo pa, da bomo kmalu lahko izvedeli več.

»Ključni moment določitve zmagovalnega projekta je imela vloga predlagatelja pri njegovi izvedbi. Marko, s komer smo se odlično ujeli, nas je tako prepričal predvsem z razgledanostjo, željo po novih znanjih, raziskovanju in kompetentnostjo, ki mu bodo prišle še kako prav tekom razvoja ideje do končnega produkta,« dodaja Rupnik. 

Vir slike: Proxima

Marko si je tako z zmago pridobil možnost za 3-mesečno pripravništvo v podjetju, kjer bo s pomočjo mentorjev brusil idejo, osvojil nova znanja in s pridom izkoristil vse zmogljivosti ekipe Proxima Ventures, da bodo skupnimi močmi uresničili zastavljen cilj. 

Zdi se, da so simpatije obojestranske. Marko se je na natečaj prijavil predvsem zato, ker se mu je zdel odlična priložnost za izvedbo svoje ideje in pridobitev danes še kako pomembnih referenc za naprej. »Zdi se mi, da mladi velikokrat govorimo o tem, kako imamo premalo priložnosti. Prijava na natečaj je bil moj korak proti temu.«

V ekipi so vsekakor odprti za nadaljnje sodelovanje – tudi po zaključku pripravništva. »V upanju, da najdemo skupne točke tudi za nadaljnje sodelovanje, je zaposlitev pričakovana in nadvse zaželena,« zaključi Rupnik.

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje