
Moč družbenih omrežij izkoristite v svoj prid
Ne glede na to, ali ste tudi sami veliki ljubitelji družbenih omrežij ali ne, ti ostajajo pomemben del življenja mnogih ljudi po vsem svetu. V kolikor se boste odločili izkoristiti njihovo moč, boste lahko s svojim podjetjem poželi precej uspeha, saj lahko Facebook, Twitter, LinkedIn in druga družbena omrežja služijo kot odlično marketinško orodje.
Poglejmo si, kako lahko ravnate na omenjenih spletnih straneh na način, da bi v svoje podjetje pridobili kar največ (potencialnih) strank.
1. Bodite aktivni.
Ena največjih napak, ki se ponavljajo na družbenih omrežjih, je ta, da podjetniki, ki upravljajo s spletnim profilom podjetja, z ignoriranjem komentarjev in sporočil onemogočajo dvosmerno komunikacijo med potrošniki in podjetjem.
Ljudje dandanes velik pomen pripisujejo čim hitrejši odzivnosti na spletu, kar pomeni tudi na družbenih omrežjih, zato morate poskrbeti za čim več interakcije in čim hitrejše odgovore na vsa zastavljena vprašanja.
2. Pokažite svojo osebno plat.
Ljudje radi vidijo, kdo je ekipa, ki se skriva za podjetjem. S pomočjo družbenih omrežij jim lahko razkrijete, kdo ste, s tem pa v njihovih očeh vzbudite zanimanje za vaše podjetje in tudi zaupanje v vas kot predstavnike podjetja, kar bo posledično izboljšalo tudi ugled vašega podjetja.
3. Izberite pravi trenutek.
Številne raziskave so pokazale, da obstajajo določene ure, ko določena omrežja obišče največje število posameznikov: Twitter naj bi bil najbolj priljubljen okoli 12. in 18. ure, Facebook pa okoli 12. ure, še posebej pa ob sobotah.
4. Fokusirajte se zgolj na eno družbeno omrežje.
Če bi želeli biti prisotni na vseh družbenih omrežjih v enaki meri, bi za to porabili veliko časa, ki pa ga najverjetneje kot mladi podjetnik nimate na pretek. Zato izberite le tisto družbeno omrežje, ki vam in vašim potencialnim strankam pomeni največ, nato pa se fokusirajte zgolj nanj. Ne pozabite – kvaliteta je pomembnejša od kvantitete!
Tudi mi smo zelo aktivni na družbenih omrežjih. Nas spremljate na Facebooku?
5. Z jeznimi strankami se pogovarjajte spoštljivo.
Zagotovo bo pojavila oseba, ki z vašimi produkti oziroma storitvami ne bo zadovoljna, svojo jezo pa bo poskušala zmanjšati tako, da vas bo javno grajala na vašem spletnem profilu. V tem primeru je bistvenega pomena, da odreagirate mirno in spoštljivo ter s tem pokažete javnosti, da znate sprejeti odgovornost za svoje napake. Pogosto namreč niso napake tiste, ki odbijajo nove kupce, temveč je pomembnejši odnos, ki ga pokažete do svojih strank.
Vir: QuickSprout.com