Na kaj morate biti pozorni pri izbiri spletnega gostovanja?

Morda ste majhno podjetje in ne nameravate imeti spletne trgovine, a kvalitetna spletna stran je dandanes bistvenega pomena za vsako podjetje. Eden od pogojev za optimalno delovanje spletne strani pa je izbira primernega spletnega gostovanja.
Oglaševanje na Googlu... in še več!

Oglaševanje na Googlu… in še več! (Vir slike: sxc.hu)

Zakaj je izbira pravega spletnega gostovanja tako pomembna?

Od izbire spletnega gostovanja je odvisno, kako bo vaša spletna stran delovala. Za vas in vaše podjetje je zelo pomembno, da se bo spletna stran naložila hitro in brezhibno. Vedeti morate namreč, da dlje časa, kot se bo spletna stran nalagala, več obiskovalcev, ki bi morda lahko bile vaše potencialne stranke, bo stran zapustilo. Vi pa boste ob morebiten zaslužek.

Ko se odločate za spletno gostovanje, lahko izbirate med tujimi in domačimi ponudniki. Praviloma so prvi nekoliko cenovno ugodnejši, a zaradi večje oddaljenosti strežnika ponujajo počasnejše storitve. V kolikor ciljate na slovensko publiko, je najprimerneje, da se odločite za slovenskega ponudnika, saj boste s tem zmanjšali čas nalaganja spletne strani, obiskovalci spletne strani pa bodo dobili vtis, da se vaše podjetje vedno potrudi za kvalitetne storitve. Pri spletnem gostovanju se zato zagotovo ne splača varčevati.

Z izbiro domačega ponudnika gostovanja boste na boljšem tudi v primeru, da pride do težav z delovanjem spletne strani. Ponudnika boste lahko kontaktirali v slovenskem jeziku in veliko ceneje, kot v primeru, da bi opravljali drage telefonske klice čez lužo.

Zavod mladi podjetnik priporoča uporabo storitev Zabec.net. Vsi njihovi strežniki imajo zagotovljeno rezervno napajanje, vrhunsko zaščito ter se nahajajo v Sloveniji, kar je iz tehničnega in podpornega vidika zelo pomemben element. Na tem mestu v branje priporočam zanimiv članek Zakaj gostovati pri domačem ponudniku ali zgodba Mladega podjetnika.

Vir: OurTuts

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje