Na vsa relevantna e-poštna sporočila odgovarjajte sami
slika: flamemultimedia.com
Elektronskih sporočil nikoli ne pregledujte zjutraj. Prav tako vašega e-mail odjemalca ne pustite vklopljenega čez dan. Filtrirajte neželena sporočila in jih predajte asistentom. Za ta pravila ste že slišali, kajne? Če vam ustrezajo, tudi prav. Potem ignorirajte preostanek članka.
Namenjen je namreč tistim, ki dejansko uživajo v branju in pisanju elektronskih sporočil in tudi ostalim, ki se počutijo krive, ker namenjajo elektronski pošti preveč časa, namesto da bi ga bolje izkoristili za opravljanje nečesa pametnejšega. Chris je lansko leto napisal kar 10.000 kratkih elektronskih sporočil. Pravzaprav jih je bilo celo precej več, a je ta specifična sporočila pošiljal ljudem, ki so se pridružili njegovi novičarski listi. Sporočila so bila kratka in pomagal si je celo z bližnjicami na tipkovnici.
A kljub temu je šlo za prave zapiske. “Hej, John, hvala, da prebiraš mojo stran.” “Zdravo Amy, upam, da uživaš v mojih prispevkih.” Šlo je za takšna in podobna sporočila. Pošiljanje 10.000 elektronskih sporočil se zna zavleči, a ko jih napišeš od 50-80 na dan, eno za drugo, pravzaprav ni tako težko. Uganete, kaj se je zgodilo? Skoraj polovica ljudi mu je odpisala nazaj in se spraševala: “Si to res ti?” Seveda je bil. Nekateri so pisali še precej več: pohvalili so njegovo spletno stran, ga spraševali o najrazličnejših temah, v nekaterih primerih pa so pripeli celo svojo življenjsko zgodbo. To pisanje sporočil vpliva tudi na druge aspekte podjetja, od prodaj do komentarjev na strani in celo ti. lepih e-mail-ov. Lepa elektronska sporočila prihajajo vsak dan in Chris jih je nekaj shranil v tekstovno datoteko. Denar prihaja in gre, a sporočila ostanejo. Obstaja še en dober razlog, zakaj si je takšna lepa sporočila dobro shraniti. Vedno, ko vam bo nekdo uničil dan, si preberite kakšno izmed njih in ponovno boste pridobili prepotrebno zaupanje vase.
Dandanes vsi govorijo o grajenju odnosov, ampak kaj to pravzaprav sploh pomeni? Morda gre za to, da vam je mar za nekoga, ki mu je mar za vas. Da to osebo, ki se skriva za ekranom, prepoznate in razumete. Morda ne želite poslati 10.000 elektronskih sporočil. Ni problema. A vprašati se je potrebno, če vzpostavljate odnose s potrošniki? To je eno izmed najpomembnejših področij vašega podjetja. Če ne vzpostavljate primerne strategije, zakaj bi gradili na odnosu? Ne prekinite vezi z vašimi potrošniki, temveč jih še bolj otrdite.
Seth Godin, agent za spremembe, pisec in vzornik mnogim vam bo odpisal še isti dan. Chris mu je napisal sporočila ob treh zjutraj, opoldne in ob desetih zvečer in vsakokrat je dobil odgovor najkasneje v roku štirih ur. Ljudje se šalijo, da cela vojska piše sporočila za Setha, a dejstvo je, da že leta dela sam, brez pomočnikov. In zakaj to dela? Sam pravi: “Če je nekomu vsaj toliko mar, da mi pošlje direktno relevantno sporočilo, je najmanj, kar lahko storim, to, da mu odpišem nazaj.”
Koliko elektronskih sporočil? Seth pravi, da zadnjih pet let sto na dan. To je 182.500 neposrednih interakcij. Bi radi imeli 182.500 potrošnikov ali 182.500 ljudi, ki jim je je vsaj toliko mar za vas, da vas poslušajo? Vaš poštni predal začnite jemati resneje. Za vsa poštna sporočila ni vredno zapravljati časa. Če se izgubljate v dolgih temah ali se o isti stvari “prepirate” vedno znova, potem je morda boljše, da se umaknete.
Vir: Businessweek