Velik padec oglaševalskih prihodkov tiskanih medijev

NAA – Ameriška časopisna zveza

Velik padec oglaševalskih prihodkov tiskanih medijev

Oglaševalski prihodki tiskanih medijev v ZDA hitro padajo. Vzroke lahko iščemo v ekonomski upočasnitvi in izzivih s katerimi se tiskani mediji soočajo že dlje časa. Rast oglaševalskih dohodkov na internetu ne pokriva izgube tiskanih medijev.
Velik padec oglaševalskih prihodkov tiskanih medijev

NAA – Ameriška časopisna zveza

Časopisna industrija v ZDA beleži najgloblji padec oglaševalskih prihodkov v več kot petdesetih letih. Celotni oglaševalski prihodki tiskanih medijev so v letu 2007 glede na leto prej padli kar za 9,4 odstotka na skupno 42 milijard ameriških dolarjev.

Za hud padec sta krivi predvsem upočasnjeno gospodarstvo in izzivi s katerimi se časopisna industrija spopada že dlje časa. Celotni dohodki od oglaševanja vključno z internetnim oglaševanjem pa so se glede na leto 2006 spustili za 7.9 odstotka na skupno 45.3 milijarde dolarjev.

Tudi rast oglaševalskih prihodkov tiskanih medijev na spletu se umirja.  Medtem, ko je med letoma 2005 in 2006 znašala kar 31.4 odstotka, se je lani ustavila pri 18.8 odstotka. To upočasnjevanje je naravna posledica vse večjega deleža prihodkov na spletu. V letu 2007 se je ta delež glede na celotne prihodke tiskanih medijev povzdignil na 7.5 odstotkov.

Prihodki na spletu pa ne nadomestijo izpada dohodkov pri oglaševanju v tiskanih medijih. Ti so se glede na leto poprej zmanjšali za 6.7 odstotka.

Vir: EditorandPublisher

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki