Najboljši slovenski spletni trgovini leta 2017 sta gizzmo.si in mrpet.si

Na konferenci Ecommerce Day 2017 se je danes zaključilo največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, Spletni trgovec leta 2017.
Spletni trgovec leta

Najboljši slovenski spletni trgovini leta 2017 sta gizzmo.si in mrpet.si. (Vir slike: Shopper’s Mind Slovenija)

Danes se je na konferenci Ecommerce Day 2017 v hotelu Radisson Blu Plaza v Ljubljani zaključilo največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, Spletni trgovec leta 2017, ki ga organizirata Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind Slovenija.

21 nagrad za posebne dosežke v spletni prodaji

Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Eden glavnih ciljev tekmovanja je spodbujanje zaupanja potrošnikov v nakupovanje na spletu, pomembna prednost pa je tudi dvig prepoznavnosti sodelujočih spletnih trgovin.

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2017 so sodelovale 103 slovenske spletne trgovine. Pri izboru zmagovalcev v kar 21 tekmovalnih kategorijah je sodelovalo kar 35.316 spletnih kupcev. Glavno nagrado za večje spletne trgovce, Web Champion Award, je prejela trgovina gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce, Web Challenger Award, pa je šla v roke mrpet.si. Podeljene so bile še štiri posebne nagrade in 15 nagrad v posameznih kategorijah.

Celoten pregled nagrad

Glavni nagradi

  • Web Champion Award: gizzmo.si
  • Web Challenger Award: mrpet.si

Posebne nagrade

  • 1st People’s Choice Award: polna-kahlica.si
  • 2nd People’s Choice Award: natis-shop.com
  • 3rd People’s Choice Award: perunika.org
  • Committee Award: gizzmo.si

Nagrade po kategorijah

  • Category Award, Automoto: silux.si
  • Category Award, Clothing & Accessories: bibloo.si
  • Category Award, Erotic products: svetuzitka.com
  • Category Award, Food & Beverage: vitalabo.si
  • Category Award, Footwear: alpinashop.si
  • Category Award, Health & Beauty: spleticna.si
  • Category Award, Home & Garden: emundia.si
  • Category Award, IT, Consumer Electronics & Music: anni.si
  • Category Award, Kids & Family: funky.si
  • Category Award, Pets: mrpet.si
  • Category Award, School & Office: printink.si
  • Category Award, Services & Group purchases: 1nadan.si
  • Category Award, Sports & Hobbies: rossisport.si
  • Category Award, Telco & Mobile: gizzmo.si
  • Category Award, Web Shopping Mall: bigbang.si
Spletni trgovec leta

Na konferenci Ecommerce day 2017 so podelili nagrade najboljšim spletnim trgovcem. (Vir slike: Shopper’s Mind Slovenija)

Ocenjevali so tako uporabniki kot strokovnjaki

Vse trgovine, ki so izpolnile pogoj za tekmovanje (zbranih vsaj 50 ocen kupcev), so bile ocenjene z vidika dveh ključnih področij. Tekmovalci z največ zbranimi točkami so bili uvrščeni med finaliste.

  • 300 točk je bilo mogoče zbrati z oceno tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja.
  • 400 točk je bilo mogoče zbrati z oceno zadovoljstva uporabnikov, ki je sestavljena iz zadovoljstva kupcev in uporabniške izkušnje.

20-članska strokovna komisija je nato ocenila tri finaliste iz vsake tekmovalne kategorije. Strokovnjaki so ocenjevali ključna področja spletne trgovine in dodelili točke finalistom:

  • 300 točk je bilo mogoče podeliti spletni trgovini z vidika najboljših ecommerce smernic in praks.

Ocena strokovne komisije se je prištela prejšnjima dvema ocenama (tehnična skladnost in zadovoljstvo uporabnikov). Spletni trgovci so tako lahko skupaj dosegli največ 1000 točk (300 + 400 + 300).

Odzivi zmagovalcev

»Zasluge za osvojene nagrade pripisujemo predvsem vlaganju v hiper-odzivno in strokovno podporo uporabnikom pred in po nakupu in dejstvu, da nam je kljub hitri rasti uspelo vseskozi zagotavljati visoko raven storitve ter povečevati stopnjo povratnih strank,« je ob podelitvi nagrad povedal Žiga Kramperšek iz podjetja Gizzmo.

Delil je tudi svoje vtise s konference, na kateri je njegovo podjetje prejelo kar tri nagrade: »Na tekmovanju Spletni trgovec leta smo prisotni že od leta 2013, saj nam vsako leto ponudi strokovni vpogled v možne izboljšave trgovine. Na konferenci Ecommerce Day smo v zadnjih letih deležni zelo relevantnih predavanj s strani vrhunskih strokovnjakov, hkrati pa dogodek preko mreženja omogoči tudi nova poznanstva in možnosti sodelovanj.«

Luka Plavčak iz podjetja Mr. Pet je predstavil razloge, zakaj je spletna trgovina njihovega podjetja prejela dve nagradi: »Za osvojitev dveh nagrad tekmovanja Spletni trgovec leta 2017 je bil zagotovo odločilen projekt postavitve novega spletnega mesta, ki so smo se ga lotili premišljeno in celostno. Vzeli smo si čas za snovanje, pregledali dobre prakse in se poslužili pomoči strokovnjakov za uporabniško izkušnjo.«

»Tekmovanje Spletni trgovec leta se nam zdi pomembno, ker trgovcem prinaša potrditev, kupcem pa vliva dodatno mero zaupanja v blagovno znamko. Vse povratne informacije o naši spletni trgovini, ki smo jih prejeli na tekmovanju, zelo cenimo in se jih bomo trudili uporabiti za izboljšave. Stalen razvoj je še posebej pomemben na spletu, kjer se vse spremembe dogajajo hitro in imajo takojšen učinek!« je še poudaril.

»Menimo, da smo glavno nagrado po izboru kupcev prejeli zato, ker nam z vsakim dnem zaupa več kupcev, ki zaradi naše podpore postanejo redne stranke. Za njihovo zadovoljstvo poskrbimo z individualnim pristopom ter kvalitetno in dovršeno ponudbo prodajnih artiklov, ob vsem tem pa nudimo vso maksimalno podporo pred in po nakupu,« je povedal Uroš Senegačnik iz podjetja Polna kahlica, ki je prejelo prvo nagrado po izboru kupcev.

»Sodelovanje na tekmovanju Spletni trgovec leta 2017 je dobrodošlo, saj postreže s podatki, ki so trgovcem zelo pomembni. Vsekakor nameravamo te podatke poglobljeno obdelati in poiskati možnosti za izboljšave spletne trgovine,« je dodal.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje